w polsce kolejna, nie custom ale stan dość ładny
http://olx.pl/oferta/honda-gl500d-CID5- ... 9c1a507ab4tylko powiedz... jak ma się do tego przebiegu wyciek na tylnym karterze z pod pompy wody... nie chodzi o to że jest tam wyciek.. bo po 18 tys mil i 30 latach ma się prawo zrobić, tylko na tylnym karterze widać zacieki aż od płynu chłodniczego. No więc motocykl był użytkowany bardzo długo z cieknącą pompą wody, jak dlugo? bo 18 tys mil to jakieś 25 tys km. Czy pompa może paść po 15 tys km... całkiem możliwe, i co.. 8 tys km ktoś zrobił bez wymiany pompy?
A jeśli przyjmiemy że pompa wody wytrzyma taki przebieg, całkiem możliwe, że tyle może wytrzymać, i motocykl od przebiegu nie był jeżdżony... to wtedy jak ten wyciek się zrobił?? No jak by nie było ładnie to wygląda, widać że trzyma sie kupy, nie połamane.
Jeśli chodzi o sam wygląd, bo nie każdego przekonuje fortepian to ten motocykl można przerobic nawersje odkrytą bo takie też wychodziły
A ten tylny kuferek to też fajny patent bo siedzenie jest dzielone i albo się zakłada kuferek i jeździ się solo, albo z siedzeniem, tak to wygląa w katalogu części:
http://www.cmsnl.com/honda-gl500-silver ... ml#resultshttp://www.cmsnl.com/honda-gl500-silver ... ml#resultsTa wersja CXa ma już lepszą ramę, taką jak w euro, no i co by nie mówić, lepsze zawieszenie i jest wygodniejsza, choć dłuższa i nie ma tego zwartego wyglądu. Zaś wersja z pełną owiewką i kuframi i sinlikiem 500 to musi być już trochę ból w dupie...
PS.
ten by powiedział że oszalałeś że kupujesz CXa
http://olx.pl/oferta/honda-gl-1000-gold ... 65f2287a1fładny