Poczytaj wątek tutaj jak to się odbylo:
viewtopic.php?f=10&t=153Na forum mamy jeszcze kolegę w niemczech - EDZIO, napisz do niego czy da CI telefon, lub czy ja mogę dać jego telefon TObie. On może będzie chętny pomóc co i jak.
Rozumiem, że chcesz standarda, ale gdyby się taki trafił jak kolegi Macieja na kup już? Wtedy dalej będziesz się na standarda upierał? To tak trochę jakby nie kupić 15 letniego samochodu w super stanie do jazdy tylko dlatego, że jest w kolorze białym... a kupić z dwóch składany bo srebrny metalik - coś w tym jest... a CXa nie kupujemy z salonu.... czasami jesteśmy zmuszeni brać co rynek oferuje - szczególnie jeśli jest super dobre....
Pamiętasz te ogłoszenie za 7tys co Ci pokazałem, tamten CX na filmie chodził jak pszczoła, waliłbym jak w dym... był wart 10 tys co najmniej tamten Custom...
bądź co bądź, ile masz na to kasy, bo mogę przekazać ludziom w Niemczech, że jest konkretny kupiec, może akurat tak jak w przypadku Macieja jakiś starszy użytkownik forum rezygnuje z zabawy i oddaje "wśród swoich" dobry motocykl, który nigdy nawet nie trafia do ogłoszeń....
Uważaj na przebiegi bo CX może być piękny ale po ok 120 tys zaczyna być już trochę mechaniczną ruiną... no zobacz jaki piękny motocykl a jak napierdala:
https://www.youtube.com/watch?v=UrB7RFfg6P4A posłuchaj tego....
https://www.youtube.com/watch?v=eQP91SpDztcSłyszysz różnice na ucho? Ten przepiękny standard to wyjechany szrot....
przy okazji to turbo - to nie istotne że to wersja turbo, silnik pracuje tak jak powinien pracować każdy CX
https://www.youtube.com/watch?v=j3Goar_VV9Ea przeciętny polski cafe racer po remoncie pracuje tak samo jak ten motocykl
https://www.youtube.com/watch?v=C0mnfzg39Sctakże uważaj, zero stuków, klekotów, tylko jęk silnika i tłumiki du du du.. nawet mój po remoncie nie jest super cichy......