Teraz jest 3 maja 2024, o 23:24

CX 650E z 1987_Holandia

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna Hondy CX, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.
Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez szopen » 22 gru 2016, o 22:01

żadne pieniądze nie są gwarancją, trzeba jechać, słuchać i patrzeć.

 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez jerry » 22 gru 2016, o 22:05

No niestety wiem coś o tym.
Z drugiej strony zakup CX "na trzeźwo" chyba jest praktycznie awykonalny.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez szopen » 22 gru 2016, o 22:09

a ja chciałbym żeby mój silnik zadziałał, i może będziemy wtedy mogli z młodym z czystym sumieniem to sprzedać.

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez Henryk Kwinto » 22 gru 2016, o 22:13

szopen napisał(a):żadne pieniądze nie są gwarancją, trzeba jechać, słuchać i patrzeć.

Najlepiej kupować ze sprawdzonego źródła, ale i tak można się nadziać ... Skoro handlarz chce 5-kę to musiał przyciąć przynajmniej z 2.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez szopen » 24 gru 2016, o 10:43

Verkauft wird hier eine Honda GL 500 (Silverwing) Güllepumpe Baujahr 1982.

- Originale 38243 Kilometer gelaufen

Fahrzeugschein und Fahrzeugpapiere vorhanden.

Der TÜV ist im November 2015 abgelaufen

Zum Zustand, letzte Rechnung 2014 einer Werkstatt

- Lenkkopflager, Heizgriffe Daytona, Starterrelais, Bremssattel und Flüssigkeit, Filter, Stahlflexbremsleitungen, Öle Filter Batterie, Kleinigkeiten Rechnungsbetrag 1.200 €

- Mängel derzeit: Gaszug gerissen/defekt, Riss in der Kanzel, Schlüssel für den Tank fehlt, kleinere Schöhnheitsfehler - die Maschine ist 34 Jahre alt.

Wer ein wenig schrauben kann, hat hier die Möglichkeit sich für ein kleines Geld eine gut erhaltene GL mit Stahlflexbremsleitungen und EBC Bremsscheiben anzuschaffen.

Besichtigung möglich und erwünscht in 77933 Lahr.

Fahrzeug ist 34 Jahre alt - keine Garantie/ Rücknahme

In Mobile hab ich sie für 999 € hier für 900 €

Grüße Yannic

Link zu der Anzeige mit Bildern:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/motor ... ml?lang=de

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez szopen » 28 gru 2016, o 15:29

Po rozmowie telefonicznej i zastanowieniu się stwierdzam tak...

To nie mogło się skończyć inaczej, wpadłeś na własne życzenie w swoje sidła. Zadzwonił do Ciebie Lawender - choć bierz jest... to nie do końca tak mogło być z samego założenia. Ludzie którzy kupują CXy na przeróbki mogą sobie pozwolić żeby miały one wady prawda? A ty pojechałeś, nastawiłeś się że jak tacy fachowcy oferują sprzedaż to musi być git - (chłopaki z WENA - dało się wyczuć Twój entuzjazm)... a zobacz co napisałem po zamieszczeniu twoich zdjęć - zdawkowych zdjęć, ale napisałem:

PS. na zdjęciach aż tak dobrze nie widać tego co domniemanie ma być takie super, też zależy od ceny.... jak za 2500 do remontu jakiegoś to można jeszcze przymknąć oko, za 5 czy za 6.. sorry... lepiej dorzucić kolejne 6 i przywieźć coś z niemiec z przebiegiem 15 tysia.. szczególnie że już te 6 masz... no tak to wygląda przynajmniej z moich brutalnych co prawda doświadczeń... mnie los na zakupie CXa nie oszczędził także nie licz na gadkę typu... kup uda się :)


Tak samo i oni, chyba nie zrozumieli do końca Ciebie, że ty chcesz przyjechać zobaczyć motocykl dobry i mieć coś do jazdy. Tak się nie da, bo oni kupują motocykl do przeróbek i remontów, po co mieliby kupować CXa za 2000euro i go ciąć? (ps. w niemczech tak robią). No i Ciebie też zrozumieli na zasadzie - widział zdjęcia tzn że chłop sobie coś podłubie i będzie miał. Propozycja żebyś sobie na miejscu złożył z kilku jeden jaki tobie odpowiada była naprawdę OK, popatrz tak, ilu sprzedawców wyszłoby z taką ofertą?? niewielu, czyli to potwierdza moje słowa, kolesie chcieli żebyś był zadowolony. Gdyby trafiło to na mnie z zapałem z przed dwóch lat to chyba bym pół dnia tam sobie kompletował sprzęcik a później przyjechał i dalej dłubał, ale ty... no ty to ty, po prostu popełniłeś błędy od początku.

Po historii z CX650 gdzie już się przekonałeś że rynek oferuje zwłoki, to trzeba było pojeździć po ogłoszeniach, w których choć na zdjęciach motocykl wygląda bardzo dobrze, jechać to obejrzeć posłuchać, kompletne - nie jakaś graciarnia, albo wyjeżdżony szrot, i wtedy miałbyś inne odczucia. Zanim cokolwiek - posluchać dobrego CXa. I limit sobie cenowy wyznaczyć 6tys +, bo jeśli ktoś jest pewny swojego CXa to też go taniej nie wyceni, a i coś na pewno sensownego się tutaj wybierze.

Co do zakupu motoguzzi, wszystko jest dobre póki jest dobre, motocykle zazwyczaj to wielka lipa, ale jeśli jest jak mówisz to bierz, tylko gdyby nie daj bóg... to maszyna w sumie bardziej egzotyczna niż CX, części włoskie 3x tyle co japonia.. to chyba z tego wszystkiego wolałbym zadbanego CXa... ale.....

No właśnie... to już Twój wybór czy godzisz się np w 13 tys zamknąć klasyka o pojemności 500, który słabo jedzie, słabo hamuje, jest niekomfortowy... czy jednak postukasz się w łeb i za te 13tys kupisz coś z 2005. Maciej sprzedał jakiś nowszy motocykl żeby mieć coś starszego i liczył się z wydatkami, od tego trzeba chyba ostatecznie wyjść - co się chce! Jeden zamienia stare na nowe, a drugi odwrotnie.

Dzisiaj to ja już bym CXa nie kupił :-pppppppppp :-pppppppppp Widzisz kończę silnik i tak.... zastanawiam się czy to będzie chodzić, bo jeśli będzie to też rozważę sprzedaż, ale nie chce nikomu sprzedać tykającej bomby, jeśli będzie OK to rozważymy. Ale musisz wziąć też pod uwagę, że mnie CX nieźle sponiewierał także i miłość mi odeszła...

-> kle kle kle klekoce se...
https://www.youtube.com/watch?v=AXraUrQsuYY

<lol> a taki ładny... tylko góra zajechana <haha>

a ten jak pięknie stuka:
https://www.youtube.com/watch?v=y20cBSd936I

<haha> <haha> :-pppppppppp :-pppppppppp

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez Henryk Kwinto » 28 gru 2016, o 17:57

Paweł, to fakt te sprzęty mają ponad 30 lat - nawet jak był mało jeżdżony to też mogą jakieś kwiatki powychodzić. Kiedyś kupiłem AWO Simsona do remontu (3,5tys.) , po rozłożeniu okazało się że 90% zajechane. Szukanie części (chyba z 2 lata), regeneracja, (za części chyba dołożyłem z 5tys), a i tak nawet nie odpaliłem i sprzedałem ze stratą. Tak jak pisałem koszty mojego cx'a też w sumie ok 10 tys., a ile bym za niego wziął 6-7? Chyba że trafiłby się klient, który orientuje się w sprzętach a i tak wiadomo, że kupujący chce jak najtaniej.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez szopen » 28 gru 2016, o 20:08

No cóż... tak się kończą zakupy z hondacx500.cba.pl :) :) :| :| <uoee>

Trzeba było tą 650 kupić i najwyżej się męczyć...

 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez jerry » 28 gru 2016, o 23:55

hehe Nie ma innej opcji zakuou CXa niż rzucić się bez zastanowienia.

Jak patrze po allegro następnym klasykiem będzie ural albo inny dniepr. Do tego części jest dostatek. I chyba można kupuć nowego <lol>

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650E z 1987_Holandia

Post przez Piterrrrr » 30 gru 2016, o 10:15

Jerry no coś w tym jest. Ja miałem do wyboru jednego Cx-a w promieniu 100km. Więc brałem co widziałem, a że wizualnie był w miarę ok <rotfl> . Teraz pewnie bym się srogo zastanowił, ale za to mam dość fajny motocykl.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Kupuję Hondę CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości