Teraz jest 28 mar 2024, o 15:05

CX 500 z Polski

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna Hondy CX, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

CX 500 z Polski

Post przez Kiwastic » 2 lip 2017, o 16:33

Cześć, to mój pierwszy post, chociaż czytam forum od dłuższego czasu.

Szykuję się do kupna pierwszego motocykla i spośród różnych modeli, które biorę pod uwagę, jednym jest CX500.

Przeczytałem cały wątek szopena o perypetiach z Hondą i szczerze mówiąc zapał do tego modelu mi opadł i mocno zwątpiłem czy to jest sensowny zakup, dla osoby, która chciałaby motocykl do jeżdżenia, a nie do dłubania. Spośród tych wszystkich CXów, które pojawiają się w ogłoszeniach, żaden nie budzi zaufania. Żaden, oprócz jednego, który jest od jakiegoś czasu na allegro. Motocykl z udokumentowanym przebiegiem 41500, ściągnięty z Niemiec - http://allegro.pl/honda-cx-500-piekny-k ... 54424.html

Właściciel nakręcił też film z jego odpalania: https://www.youtube.com/watch?v=-Vy-qKQ ... e=youtu.be

I tutaj prośba, czy koledzy mogliby nadstawić ucha i zaopiniować, co usłyszą? Ja jestem jeszcze lekko zielony i nie jestem wystarczająco pewny siebie, żeby dobrze to ocenić. Zasadniczo dźwięk inny niż w motocyklu szopena odpalanym czy ze sprzęgłem, czy bez... Wydaje mi się, że słychać klekot w tle. Nadstawi ktoś ucha?

 
Posty: 382
Dołączył(a): 18 mar 2017, o 09:42
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 z Polski

Post przez sirturek » 2 lip 2017, o 16:55

Silnik brzmi OK, no może nie jest jakiś ideał... trzyma wolne obroty, wkręca się, puka jak każdy. Na baku brak naklejki serwisowej może sugerować, że był malowany. Nieoryginalny pokrowiec na siedzeniu, nieoryginalne manetki i kierownica. Silnik pomalowany? Coś za jasno wygląda. Ładne tłumiki i kolektory, oryginalna szybka trudna do zdobycia, fajne kufry. Ogólnie wydaję się być czysty i wizualnie zadbany. Drogo.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 z Polski

Post przez szopen » 2 lip 2017, o 17:07

Nie licz na to ze to będzie motor od razu do jazdy i nic nie trzeba robić. To ma 30 lat.. teraz andrzej wysłał mi piękny silnik po 50 tys przebiegu i co z tego.. już 1500 zl w częściach nie licząc robocizny... maciej kupil cxa z przebiegiem 17 tys i co z tego.. każdy sprzęt ma swoje. Auto kupujesz i co do jazdy? Nie ma tak.. pompe wody chcesz durna wymienić juz rachunek 500 zl sie robi... będę w domu to poslucham filmu..

A moj temat z pewnych wzgledow jest do olania - jak taki silnik ci sie trafi jak moj przed remontem to będzie dobrze.

Ty kupujesz wiec wez sobie do serca ten temat i kupuj głową a nie tam ze ktos cos udokumentowal bo po 30 latach co sobie możesz udokumentowac...

viewtopic.php?f=10&t=281

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 z Polski

Post przez szopen » 2 lip 2017, o 18:25

No obejrzałem sobie.... silnik czysty i elementy aluminiowe odpolerowane, czy to źle nie wiem, czy wygląda w rzeczywistości tak dobrze jak na filmie czy może w szparach w zakamarach siedzi pasta to musisz sobie pojechać zobaczyć - sorry za sceptycyzm... oops już na zdjęciach nie wygląda ta polerka na sumienną ale olać...

hamulce ktoś wymieniał na stalflexy ale tego nie zabronisz.. dekiel sprzęgła raczej albo malowany albo szkiełkowany, nawet obejmy kolanek do cylindrów są chyba po szkiełkowaniu - ale mogę się mylić, pokrowiec siedzenia nie jest oryginalny - to przy takim przebiegu wręcz dziwi, silnik był otwierany i z przodu i z tyłu - zastosowano kupcze uszczelki które odstają na centrymetr poza blok, osłony termo na tłumiku już zastosowane śruby imbusowe - (i cena 11 tys <nerwus> ), na uchwycie silnika górne śruby ktoś wymienił na rzemieślnicze z ze sklepu metalowego - dlaczego? czemu nie trafiły tam po odkręceniu z powrotem oryginalne śruby??

Stan - a to ma 30 lat wizualnie na YT jest bardzo dobry jak na motocykl używany, silnik chodzi na ucho z filmu poprawnie - co jest w środku tego nie wie nikt, dochodzą z niego stuki jakieś ale to ma 30 lat, co będzie źle trzeba będzie naprawić.

Po zakupie obowiązkowo do zdiagnozowania jest naciąg rozrządu, automatyczny napinacz to jest kula u nogi - to wręcz bardzo źle.. brak na rynku ślizgów rozrządu do tego typu naciągu - lepiej stare rozwiązanie na śrubie, podejrzewam że będzie to do roboty.. koszt tak jak pisze... z robocizną około 1500 zł

Brać pod uwagę że w tym wieku to nie są motocykle do jazdy, to są motocykle do dłubania jakikolwiek model byś nie kupił to będzie troche junakowa zabawa (nawet durny plastik wentylatora co pęka ze starości i nic nie pomożesz, chcesz dalej bezpiecznie jeździć czeka CIebie przeróbka wentylatora) i decydując się na taki motocykl idziesz w to i nie ma później od tego odwołania. Chcesz mieć motocykl do jazdy, kup coś po 2008.... CX to jest motocykl dla pasjonatów..

Cena??? gość chyba oszalał.... nie więcej niż 5.5... w tej cenie czyli 11 tys szukaj nowszego motocykla... a gość niech w między czasie usunie te śruby rzemieślnicze.... sory.... 11 za CXa?? jakim cudem jak za 13 masz to:
viewtopic.php?f=22&t=39&start=600#p9971

za 11 tys motocykl ma być nietknięty, uszczelka silnika oryginał każda śruba zardzewiała ale oryginał... za 6 tys przyjeżdżaj sprzedam ci swojego, jest super i na papierach 20kw. Nie wariujcie ludzie, w tej cenie można już w pięknym stanie GL1000 kupić albo inne sensowne klasyki... CX to mały pierdopęd

PS. obejrzyj też ten - 17 tys przebiegu przy zakupie..
viewtopic.php?f=9&t=178

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 z Polski

Post przez jerry » 2 lip 2017, o 18:52

Jak pierwszy motor do jazdy a nie do dłubania w klasycznych liniach to może .....

http://allegro.pl/romet-classic-400-eur ... ule_id=201

Przypuszczam, że do 50 tyś km wyjdzie sporo taniej w eksploatacji niż cx ....

CX fajny. Ale - jak mawia mój teściu - stare to są dobre wino i skrzypce.

CX jest raczej do dłubania .....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 z Polski

Post przez szopen » 2 lip 2017, o 18:58

Jerry ma racje, ten romet jest super.... popytać się tylko na ile idzie go odblokować i na pierwsze moto brać śmiało...

a możesz też takiego coś szukać ciut starszego żeby Ci się zmieściło w do 12 tys
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-sr400- ... 0aff5582bd

albo
https://www.romet.pl/uploadfiles/produc ... DV_400.jpg

tylko bez odblokowania prędkość 115km to jest porażka..


a... no i od dawna przewija się ta:
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cx- ... xtor=SEC-8

ta nie durna
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-gl- ... xtor=SEC-8

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 z Polski

Post przez jerry » 2 lip 2017, o 20:12

szopen napisał(a):Jerry ma racje, ten romet jest super.... popytać się tylko na ile idzie go odblokować i na pierwsze moto brać śmiało...
Yyy ... Co znaczy odblokować ?
V max 150 km/h - na moje oko fizycznie będzie bieda coś więcej wyciągnąć ......

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 z Polski

Post przez szopen » 2 lip 2017, o 20:18

oficjalnie piszą 115

 
Posty: 382
Dołączył(a): 18 mar 2017, o 09:42
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 z Polski

Post przez sirturek » 2 lip 2017, o 20:24

Z nowych "klasyków" w tych pieniądzach to ja bym szukał royala enfielda :]
A jeśli nieco starsze i szybsze to xjr1300

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 500 z Polski

Post przez Henryk Kwinto » 2 lip 2017, o 20:30

a... no i od dawna przewija się ta:
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cx- ... xtor=SEC-8

Paweł, jeszcze 2 m-ce temu cena była 6900. Na koniec sezonu przypuszczam zejdą do 5-ki

Następna strona

Powrót do Kupuję Hondę CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość