Ja nie powiedziałem że masz brać z rudnika, ale jeśli ja widzę motocykl naprawiany niby przez kolesia który stosuje śruby na łeb płaski, to jeśli taki koleś mówi mi że zmieniał rozrząd.... to powodzenia...
Wiesz może jestem nie do ugadania, ale ja zawsze trzymam jakiś tam "mechaniczny" fason... nie pozwalam sobie na takie numery.
Ty nie widzisz śrub jakimi przykręcony jest rozrusznik.. 5.8? Nie widzisz jak łby śrub od osłony tlumika są ponacinane brzeszczotem, nie widzisz jak pod rozrusznikiem śruba kołnierzowa M8 jest wymieniona na śrube z łbem sześciokątnym 5.8 ze sklepu metalowego? POwiedz kto tak robi i w końcu nie wiem jakie ty okulary nosisz, to albo je ściągnij albo w końcu coś załóż żeby lepiej widzieć... a ten "kapsel" od sprawdzania znaków zapłonu to co to kurwa ma być???
Mówie Ci przestań oglądać ULEPY!!!! bo popłyniesz 10 tys na remoncie silnika a w środku znajdziesz pourywane gwinty i grzybiarskie naprawy...
te zdjęcia ewentualnie co wysłałeś mogłyby się kwalifikować do konkursu na ilość grzybów na 1cm2... powodzenia.. i naprawdę nie daj sobie tlumaczyć 10 razy tego samego bo ileż można? co to w ogóle za osłona na lince sprzęgła dodatkowo nieprawidłowo puszczona? może linka za dluga dobrana z jakiejś WSK i tak musi być
Ten motocykl był robiony po taniości oby dalej się turlał... honda najlepsza, nie trzeba naprawiać....
Mówie tobie jeszcze raz, kup motocykl do naprawy, a nie do naprawiania napraw po kimś...