przez szopen » 12 lut 2018, o 11:50
Uważam że zarówno ten z olx za 3900 i ten z rudnika są dobrymi motocyklami do przeróbek, wypadałoby jeszcze utargować lub jeszcze poczekać bo trafią się tańsze. Wiadomo, że za mniejsza kasę będzie cierpiał stan, ale oby w miare to jeszcze było oryginalne i nie pourwyane czy malowane srebrzanką. Ty zakładasz i tak projekt więc musisz się liczyć z kosztami x10, przeróbki nie są tanie, w praniu może wyjść że to co trzeba będzie robić przy silniku to i tak będzie 1/10 całej przerobki albo nawet i sporo mniej w zależności od zakładanej opcji. Ogólnie przeróbka na którą nie zakłądasz budżetu około 15 tys przy CXie to chyba nie ma sensu, nie wyobrażam sobie co sensownego można by zrobić zakładając budżet np 10 tys.
A jeśli zwiększysz budżet i zaczniesz rozglądać się z głową (bo ta z allegro to gość przyszalał z ceną za swój produkt), to kupisz ładnego CXa w oryginale, i co wtedy?? Ciąć??? to nie ma sensu, wartość ma tylko i wyłącznie oryginał.... także moim zdaniem jak się byś decydował na budżet przy zakupie 6/8 tys to już wybij sobie z głowy cięcie i przeróbki.