Hej...
Cena jak na przeróbkę na cafe racera jest chyba przyzwoita. Pana z Rudnika nad Sanem znam, jest to handlarz ma 200 motocykli, osobiście jeźdiz CXem więć szykuj się na story że tego się nie da zajechać - nie prawda. Sam zaś sprzedawca potrafi przygotować motor do sprzedaży, poogląaj inne motocykle, rozejrzyj się za niewytartą pastą polerską itp. Ale.. jedziemy po motocykl do przeróbki.
Powiem tak.. jaki by nie był, ale... musisz mieć ucho żeby stwierdzić, czy ten egzemplarz będzie sie nadawał do remontu... bo remont będzie na pewno, nie wązne czy kupisz cxa za 3.5, czy za 7. Warto kupić motocykl, który się do tego po prostu nadaje i wyjdzie z tego motocykl. Oczywiście może zechciałbyś usłyszeć kolejne potwierdzenie pancerności CXa, oczywiście są inne fora gdzie takie zapewnienia dostaniesz, ale u nas to raczej.. sama prawda.
Uważam że do zakupu powinieneś przeczytać sobie wątki:
http://www.hondacx500.cba.pl/viewtopic.php?f=10&t=153Następnie tą liste:
viewtopic.php?f=13&t=386Następnie w praktyce jak i co:
viewtopic.php?f=9&t=241viewtopic.php?f=9&t=514viewtopic.php?f=9&t=520PO tych tematach przestaniesz błądzić i zaczniesz zadawać bardziej rzeczowe pytania, służę pomocą dalej....
pozdro
PS.
Motocykl odpalił na ssaniu. Z tego co zauważyłem drugi gaźnik zaczął pracować po kilkunastu sekundach. Chodzi równo, na moje ucho nic też nie stuka...
uważaj na takie objawy, ewentualny koszt wymiany modułu zapłonowego to 650 zł, problemy z zapłonem to drugie życie tego motocykla.