Teraz jest 29 mar 2024, o 08:53

Kupuje HOnde CX

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna Hondy CX, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14 mar 2018, o 09:44
Galeria: Przesłane zdjęcia

Kupuje HOnde CX

Post przez Qwai » 14 mar 2018, o 10:28

Cześć,

Jestem nowy na forum więc wypada się przywitać :-)

CXa na razie szukam. Cel to motor do jeżdżenia w weekendy wokół komina dla przyjemności. Wiem że nie jesteście entuzjastami ale raczej będzie pocięty.
CX dlatego że ma wał i ciekawy silnik a ja lubię fajne mechaniczne rozwiązania. Wszystko będę robił sam. Z motocyklami nie mam żadnego doświadczenia ale własnoręcznie zbudowałem kilka ciekawych samochodów więc mechanika nie jest mi obca.

Co myślicie o tym egzemplarzu:

https://www.olx.pl/oferta/honda-cx-500- ... aeaf2ffc56

+ ktoś już coś przy tym robił i pewnie o motorach wiedział więcej ode mnie
+ Jak coś robił dla siebie to mam nadzieję że nie ratował trupa

- Łańcuch nie zrywa się bez powodu - zakładam brak serwisu olejowego co może go dyskwalifikować
- nie wiem czy rozrząd jest kolizyjny
- cena mam nadzieję, że do zbicia

Proszę o Wasze opinie albo info jeśli ktoś ma do sprzedania CXa w do 5500 w okolicach Warszawy

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Kupuje HOnde CX

Post przez szopen » 14 mar 2018, o 13:35

Witamy...

Moim skromnym zdaniem motocykl do pocięcia nie musi kosztować 7700 ponieważ w tej cenie można szukać zdrowego oryginała którego docelowo należy trzymać w oryginale. Ty chcesz ciąć i się bąwić więc budżet moim zdaniem max 4.5 tys, egzemplarz zastany oryginał, zaszczurzony, ale niegrzebany odpalajacy, co zastaniesz to Twoje, ewentualne remonty naprawy robisz ty - nie unikniesz tego nawet jak kupisz gwarantowanego CXa za 10, no chyba ze od kolegów tu z forum ktoś by Ci sprzedał, wydasz 8 tys na Customa z silnikiem po remoncie u mnie? To zagadaj do gęsiora.. może Ci sprzeda swój...