Ustalmy jedno - żadnego CX650 nie mam zamiaru ciąć. Ba, nawet CX500 bym nie ciął, zero szlifierki.
@Jerry - Gdzie jest słaby punkt prowadnic? Szybko zużywający się plastik? Rozhartowanie metalu, pękanie? Mogę podsunąć propozycję produkcji gdy się okaże, że dobry produkt zdobędzie zainteresowanie. Wolałbym być sam beta testerem, więc temat ruszy gdy będę miał moto. No ale trochę części do CX500 już jest a CX650 to nisza - gdzieś wyczytałem 1500 sztuk w ogóle. Opłacać się to może nie będzie.
@Szopen - materiały do wykonania produktu dobiera się do środowiska pracy, o czym zapewne wiesz.
Jak oceniacie jakość części z tej strony?
https://www.cmsnl.com/honda-cx500-1978- ... xjb-y5ubh0No i poddaję pod dyskusję ten egzemplarz. Jestem w kontakcie z właścicielem, też nic w silniku nie robił
https://www.olx.pl/oferta/honda-cx-500- ... myedq.html