dplus napisał(a):Jeśli kupiłbym za 5k i przez rok/dwa musiał włożyć ze 3k w naprawy to byłbym happy.
No taak myślę, że 3 tys to może być mało. Za 5 tys to kupisz ale zajechany sprzęt. Ja za swojego dałem 6 i coś ok 4 włożyłem a był w naprawdę bardzo dobrym stanie. A nie kupowałem oryginałów (ślizgi, łańcuszek) - bo ich po prostu nie ma. Nie zaglądałem do osiowań, a przypuszczam, że napewno nie były jak nowe
A inne elementy - tak sobie myślę stryj ma zakład ślusarski, ze wszelkimi możliwymi obrabiarkami numerycznymi CNC, tokarkami, frezarkami i grupą kilkunastu fachowców. Jakby był problem to z kieszeni by nie zdarł. Robił podzespoły do samochodów, min Lublin,Daewoo i innych.
KUPUJ CX-A !!! A JESZCZE STRYJA NACIĄG ŻEBY TEŻ KUPIŁ !! ALE KONIECZNIE 650 !! ROTFL
ciekawe czy byłby w stanie dorobić porządne ślizgi do napinaczy automatycznych - niby kawałek stali pokryty jakimś tworzywe, ale to co jest dostępne jest do d...y - Pieter - wywaliłeś ten zastępczy ?
ej ja nie szydze. serio szukam logoś kto taki element zrobi i bedzie porównywalny z fabrycznym. Na wszelki wypadek mam silnik na części do 650 i mam zapasowe ślizgi, ale za 20 lat będą miały lat 54 .... Jakby stryj kupił.to miałby motywacje ....
OK. Temat CX650 raczej zamknięty bo go na cafe szkoda, jeśli cafe to tylko CX500 (nie wiem czy przypadkiem przez to nieporozumienie nie dostałem junaka do pocięcia od Szopena :D) Jak nabędę CX-a to na pewno temat podejmę. Ile kosztują najlepsze jakościowe zamienniki tego elementu? a może znasz cenę oryginałów?