Teraz jest 18 kwi 2024, o 06:39

CX 650 1983 Pomorze

W tym dziale zadawaj pytania dotyczące kupna Hondy CX, na co zwracać uwagę, różnice rocznikowe itp.
 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 1983 Pomorze

Post przez jerry » 6 cze 2018, o 22:20

Ale od Niemca (chyba). I mnie wiem czemu jak szukałem, to mi wychodziło że producent z Indii, ale moze wykonawca z Chin ?
Myślisz że inne ślizgi sprzedają Niemcom inne Polakom ?
Nie wiem jakoś nie wydaje mi się, żeby Niemcy mogli być zadowoleni

https://www.ebay.de/itm/Steuerkettenspa ... SwVm5Y-fXR

dplus - stryj takie coś zrobi ? Znaczy metalowy ruszt na pewno, ale co z tworzywem po którym się ślizga łańcuch ?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 1983 Pomorze

Post przez szopen » 7 cze 2018, o 08:57

jerry weź już daj spokój, masz zapasowy komplet, kiedy go zużyjesz przy swojej jeździe? Mało CI? chcesz tam eksperymentować?? po co.. raz że jeszcze kupisz ślizgi używane jak się postarasz, dwa jak będziesz śledził ebay to coś Ci wpadnie tak jak mi i kupisz i po co ktoś ma to dorabiać a później zastanawiać się czy się stopi czy nie...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 1983 Pomorze

Post przez dplus » 7 cze 2018, o 09:21

Ustalmy jedno - żadnego CX650 nie mam zamiaru ciąć. Ba, nawet CX500 bym nie ciął, zero szlifierki.

@Jerry - Gdzie jest słaby punkt prowadnic? Szybko zużywający się plastik? Rozhartowanie metalu, pękanie? Mogę podsunąć propozycję produkcji gdy się okaże, że dobry produkt zdobędzie zainteresowanie. Wolałbym być sam beta testerem, więc temat ruszy gdy będę miał moto. No ale trochę części do CX500 już jest a CX650 to nisza - gdzieś wyczytałem 1500 sztuk w ogóle. Opłacać się to może nie będzie.

@Szopen - materiały do wykonania produktu dobiera się do środowiska pracy, o czym zapewne wiesz.

Jak oceniacie jakość części z tej strony?
https://www.cmsnl.com/honda-cx500-1978- ... xjb-y5ubh0

No i poddaję pod dyskusję ten egzemplarz. Jestem w kontakcie z właścicielem, też nic w silniku nie robił :/
https://www.olx.pl/oferta/honda-cx-500- ... myedq.html

Avatar użytkownika
 
Posty: 9476
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 1983 Pomorze

Post przez szopen » 7 cze 2018, o 09:27

dplus napisał(a):@Szopen - materiały do wykonania produktu dobiera się do środowiska pracy, o czym zapewne wiesz.


do czego chcecie te ślizgi robic, do automata który popuszcza na kulce??? róbcie se co chcecie...

dplus napisał(a):No i poddaję pod dyskusję ten egzemplarz. Jestem w kontakcie z właścicielem, też nic w silniku nie robił
https://www.olx.pl/oferta/honda-cx-500- ... myedq.html


Na kafe wszytstko dobre, czym taniej tym lepiej...

dplus napisał(a):Jak oceniacie jakość części z tej strony?
https://www.cmsnl.com/honda-cx500-1978- ... xjb-y5ubh0


to oryginały, te same części kupisz w salonach hondy, no i praktycznie tego samego nie ma, tzn czasami cmnsl stoi lepiej z dostępnością..

Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 1983 Pomorze

Post przez Piterrrrr » 7 cze 2018, o 15:52

Jerry tak mam już założony oryginalny ślizg z manualnego napinacza. Lewy ślizg został oryginał od automata. Te zamienniki z Niemiec, do autpmata, po dwóch latach w oleju rozmiękły się. To był ostatni dzwonek i szorowałby metal o metal.
dplus po prostu do Cxa nie ma już fabrycznych części do silnika. A jak są, to są to białe kruki. Nie odradzamy zakupu, tylko może okazać się tak, że ślizgi ściągniesz z angli, albo w ogóle (automat). Wałek rozrządu tylko używka. Osiowanie dzwigienek rozrządu. Wyjebany kosz sprzęgłowy itd itd. Do tego moduł CDI, alternator. Maszyny mają swoje lata, ale jakby Honda produkowała części było by łatwiej w cholere. Kupuj ja kibicuje, Szopen jak coś ogarnie Ci silnik.

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 1983 Pomorze

Post przez jerry » 7 cze 2018, o 16:16

Piter u mnie chyba alzhaimersie zaczyna przecież było o tym.

Dplus - oryginlne w zasadzie nie mają słabychmpunktów. Poza jednym - mają już ponad 30 lat moczenia się w oleju. Często gorącym .... Zamienniki są zaś do dupy. metalowy stelaż - jakby oczko na gwoździu było robione nie da się na ośke nawet włżyć bez korygowania .... gumą oblane dookoła a oryginał tylko od strony łańcucha. Guma to jakaś badziewna guma rozmięka w oleju odkleja się od metalu ....
Masz.dobre kontakty ze stryjem - możesz zapytać. Kokosów wielkich pewnie się na tym nie zbije, ale jak opracować metodę to pewnie nie tylko do CXa brakuje napinaczy - problem pewnie jest z każdym sprzętem z lat 70/80.

 
Posty: 443
Dołączył(a): 1 gru 2017, o 22:28
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: CX 650 1983 Pomorze

Post przez tomaszek_le » 7 cze 2018, o 19:45

dplus
ta ostatnia też jakiś składak (przynajmniej kanapa, kierunkowskazy, kierownica, sprężyny tył) więc może i ciąć nie szkoda
sprawdź czy jest prosta, zapytaj wprost o przebieg, skąd taki dziwny
sprawdź naciąg łańcuszka rozrządu, posłuchaj sprzęgła i zbijaj cenę bo to wszystko będzie realnym kosztem dodatkowym
dlaczego przemalował oryginał? poczytaj jeszcze viewtopic.php?f=13&t=386
trzymam kciuki

Poprzednia strona

Powrót do Kupuję Hondę CX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość