Cześć
Planuje zakup jakiegoś CX pod kątem turystyki często z dziewczyną.
Przejrzałem trochę rynek i myślę, że póki co taki Silverwing będzie dla mnie optymalnym wyborem. Moc mi w zupełności wystarczy (4x więcej niż teraz mam w motorku, którym nie jedną wyprawę już zaliczyłem i prawie tyle samo co w moim samochodzie), grzebanie przy starych gratach zrobiło się już trochę moim stylem życia, a nie chce też czegoś wielkiego pokroju goldwinga.
Na oku mam teraz dwie oferty. Pierwsza to zwykły CX ale zmodyfikowany pod turystykę i od kolegi z forum z tego co zdążyłem wybadać
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cx- ... DH2D0.html?
Druga opcja to pełnoprawny Silverwing tylko niestety dwukrotnie droższy, jednak zdecydowanie bardziej podoba mi się wizualnie (zwłaszcza za sprawą okrągłej lampy i spójności całej bryły z oryginalnymi kuframi)
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-sil ... DGC2p.html?
Stan techniczny wiadomo ocenić można dopiero gdy się pojedzie obejrzy a najlepiej rozkręci później w garażu więc o to nie pytam i czytam tematy o wszystkich typowych bolączkach. Wciąż nie znalazłem tylko konkretnej odpowiedzi czym różni się standardowy CX od silverwing pod względem rozwiązań technicznych. Wiem że tylne zawieszenie się różni na korzyść silverwing ale czy jest to kolosalna różnica? Wysokość siedziska jak i pozycja za kierownicą jest podobna? Widzę też że te dwa z ogłoszenia mają różne hamulce, które z nich są lepsze? Podwójna czy pojedyncza tarcza?
No i na koniec jest może jakiś bezpośredni konkurent dla Silverwing czyli coś co jest starsze niż 30 lat, da radę się na to zapakować w dwie osoby w kulturalny sposób, będzie wygodne zarówno dla kierowcy i pasażera i nie będzie wielką krową pokroju Goldwinga?
Dzięki z góry za wszystkie rady