Teraz jest 28 mar 2024, o 17:37

przetopiona wtyczka przy module zapłonowym(NEC)

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15 cze 2021, o 18:19
Galeria: Przesłane zdjęcia

przetopiona wtyczka przy module zapłonowym(NEC)

Post przez mastero40 » 13 kwi 2022, o 11:37

Witam!!mam problem ze swoim cx a mianowicie,pare dni temu nie mogłem odpalic motoru po przestoju aku bylo rozladowane :-(po naladowaniu wszystko niby bylo ok.ale po paru dniach znowu lipa z pradem,znowu podladowalem ,odpalilem i sprawdzilem miernikiem aku ,ku mojemu zaskoczeniu zero ładowania ,stale napiecie 12,3V nawet przy dodawaniu gazu zero wzrostu.W pierwszej kolejnosci przyszlo mi do głowy moze regulator napiecia (nie jestem mechanikiem) ale nic ,sciagnałem kanape a tu zaskoczenie ,wtyczka przy module zaplonu(NEC)stopiona ze az kabel odpadl ,wiec mysle ze polacze je na stale i to byl chyba trafny strzał bo powróciło ladowanie :-)i wydawało by sie ze po problemie ,a tu lipa,po przejechaniu paru kilometrów zaczęło smierdziec spalenizna wlasnie tam gdzie stopiła sie wtyczka,zgasiłem silnik lekki dymek z pod siedzenia i juz nie mogłem odpalic ,zero prądu :-( odstawiłem motor do garazu i po paru godzinach przekrecam kluczyk ,prąd jest i nawet odpalilem silnik :-)to jazda próbna i po paruset metrach swiatła zaczęły przygasac a razem z nimi silnik ,i znowu zapach spalenizny i zero prądu.Bardzo was prosze o pomoc bo juz nie mam pomysłu:-(

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: przetopiona wtyczka przy module zapłonowym(NEC)

Post przez szopen » 13 kwi 2022, o 17:03

z tego wszystkiego to najbardziej mnie dziwi, żeś na drugi dzień odpalał a na trzeci pojechał na przejażdżkę i nie wiem na co żeś liczył zamiast od razu iść po kablach.

ps? a silnik swój otwierałeś kiedyś? w jakim stanie rozrząd?

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28