przez szopen » 3 kwi 2023, o 15:20
a tam synchronizacja - przecież po niej nie pofruniesz, synchronizacja stabilizuje prace na jałowym, na w pełni otwartych przepustnicach co ty wystabilizujesz? będzie praktycznie to samo.
Weź gps i sprawdź ile jedziesz, 140 powinieneś jechać "godnie", do 160 powinieneś go "bujnąć", choć to jest GL. Z owiewkami go masz? Nie mam z GLem doświadczenia w jeździe, sam mam euro, jeździłem zwykłymi, ale GL może ta owiewka taki opór robi.
GL w usa nie był dławiony, ale może jakiś domorosły mechanik założył kolanka 20kw? sprawdź czy kolanek nie masz zdławionych - powinny mieć ok 30mm na wejściu od strony cylindra.
Poza tym czy układ dolotowy masz kompletny fabryczny? czy już jakieś stożki i inne cudaki? tłumiki oryginalne czy puste? masz łącznik kolektorowy pod silnikiem?