Teraz jest 27 kwi 2024, o 19:50

Honda cx500 eurosport problemy podczas przyspieszania

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 cze 2023, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Honda cx500 eurosport problemy podczas przyspieszania

Post przez Adriano_00 » 1 cze 2023, o 14:43

Witam wszystkich użytkowników, nie znalazłem podobnych objawów mojej Hondy, dlatego zakładam post.
Problem występuje podczas przyspieszania w średnim zakresie obrotów, czasami przy ruszaniu, przerywa jakby gubił iskre albo nie podawał paliwa. Powyżej 6-7 tyś. obrotów idzie jak wściekły. Na biegu jałowym chodzi ładnie i wkręca się bez problemu. Gażniki rozbierane, na fabrycznych ustawach, synchronizacja w porządku. Moto jest na stożkach i przelocie natomiast już wcześniej występował ten problem. Jeżeli chodzi o układ elektryczny to wymieniłem fajki, przewody, świece oraz alternator. Kąt zapłonu ładnie sie pokrywa. Proszę o jakąś wskazówkę, bo powoli tracę cierpliwość <beczy> . Czy według was problem leży w gaźnikach, czy raczej elektryka?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda cx500 eurosport problemy podczas przyspieszania

Post przez szopen » 3 cze 2023, o 11:56

Moduł niesprawny bądź cewki ładujące niesprawne. POlecam Ignitech. Listy do zapisów w tematach poniżej. Możesz dzwonić moje ogłoszenie jest na sprzedajemy.

 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 cze 2023, o 14:17
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda cx500 eurosport problemy podczas przyspieszania

Post przez Adriano_00 » 3 cze 2023, o 14:10

Wstępnie byłbym chętny, natomiast mam wątpliwości czy będzie pasował do mojego.( cx500 eurosport 1973 PC06) w moim są dwa małe moduły cdi zamiast jednego dużego. Dużo jest ,,zabawy z podłączeniem"?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda cx500 eurosport problemy podczas przyspieszania

Post przez szopen » 3 cze 2023, o 19:41

w twoim motocyklu wobec tego musisz zmierzyć pulsery halla na aparacie zapłonowym. Ciepło/Zimno. Nastęnie jeśli pomiary OK, to przełóż małe moduły z czegoś innego / kup na aliexpress itp są zamienniki. Cewki zapłonowe masz TI 12v, warto też podmieniać.

można założyć ignitecha ale potrzebne koło zamachowe oraz pulsery od CDI. Szczegóły w moim temacie, ja przechodziłem na ignitecha i jest ok.

Jeśli części możesz zdobyć i nie jest to dla ciebie problemem to przejdź na ignitecha. Wyprzedzenie zapłonu działą lepiej motocykl fajniej pracuje. jak nie to naprawiaj co masz, nie ma tam wiele, jak nie impulsator to moduł, jak nie moduł to cewka zapłonowa i to wszystko.


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości