Cześć
Pacjent CX 500 81 rok, pocięty, poprzerabiany, wyremontowany ? ale nie przez ze mnie. Kupiony jako gotowy projekt cafe R.
Motocykl długo stał, kilka lat, jako "wyposażenie" lokalu. Miał ciepło i sucho.
Po tym postoju zalany paliwem odpalił od trzeciego zakręcenia.
Problemy się zaczęły po 100km, olej spod głowic itd, ale to luz, temat ogarnięty. Głowice, uszczelki itd
do dziś mechanik nie może porodzić sobie z tym przerywaniem. jak zimny wkręca się bez problemu, po rozgrzaniu do 1/3 rollgazu jest ok, natomiast każde mocniejsze odwinięcie to dławienie się.
Są założone stożki KN, wjechał jet kit ze stanów do tych gaźników... dalej dupa. Gaźniki jutro jadą ostani raz na ultradzwieki. Były klika razy ściągane, zakładane, regulowane.
Fakt zardzewiał bak od stania tyle lat bez paliwa, ale to zostało zrobione, bak zabezpieczony, założony filterek, paliwo jest czyste.
Jeśli nie pomoże czyszczenie gaźników w myjce to co robić ? Walka z przerwami trwa już od kilku miechów. Co w tym padle może jeszcze być odpowiedzialne za takie zachowanie.
Zawory ustawione jak robione były głowice ...
Ps.Jak tu najlepiej/najłatwiej wrzucać zdjęcia
i z góry dzięki za każdą sugestię, mnie już ch... strzela z tym gruzem