Teraz jest 27 kwi 2024, o 15:25

Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 3 cze 2016, o 14:02

Lawender cx 650 € napisał(a):Czyli za 35 zeta można mieć mapowanie w czasie rzeczywistym rodem z GT? Chce!!! :-)


nie wiem gdzieś ty to wyczytał, ale ja też.. :p

 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 cze 2023, o 22:19
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez rafals777 » 21 cze 2023, o 23:33

Witam, jestem nowym posiadaczem CX650c, po wyczyszczeniu gaźników silnik odpalał bez problemów, zostawiłem motor na 2 tygodnie i nie chce odpalić.
Iskra pojawia się przy pierwszym obrocie, później jest bardzo słaba, / wymieniono kable wysokiego napięcia oraz świece/, gdzie mam szukać przyczyny.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 23 cze 2023, o 09:14

tak jakby akumulator tobie słabł, albo rozrusznik ciągnie tyle prądu że iskra siada. Spróbuj podłączyć aku z auta na kablach.

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 26 cze 2023, o 08:25

A rozrusznik kręci szybko czy zwalnia ?

 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 cze 2023, o 22:19
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez rafals777 » 3 lip 2023, o 21:51

Witam, kręci normalnie i podłączyłem na kablach akumulator samochodowy i również nie chce odpalić.

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 4 lip 2023, o 22:30

A te kable i świece to wymieniałeś jak już nie odpalał czy wcześniej?
Ja bym zamontował stare sprawdzić też trzeba przerwe na świecy.

PS. Dziś wsiadłem na CBF125. Jednak wtrysk to bajera. Zapaliła na sam widok palca zbliżającego się do włącznika rozrusznika po 4 miesiącach stania ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 97
Dołączył(a): 26 gru 2020, o 13:41
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez m16 » 6 lip 2023, o 23:17

jerry napisał(a):Jednak wtrysk to bajera. Zapaliła na sam widok palca zbliżającego się do włącznika rozrusznika po 4 miesiącach stania ....

Jestem tego samego zdania. Na początku sezonu odpalałem po zimie, wsadziłem naładowany akumulator i ... po prostu nacisnąłem rozrusznik <lol> W codziennym użytkowaniu wtrysk rządzi. Teraz kupiłem kolejne dwa koła i też na wtrysku :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 7 lip 2023, o 07:59

Witam, jestem nowym posiadaczem CX650c, po wyczyszczeniu gaźników silnik odpalał bez problemów, zostawiłem motor na 2 tygodnie i nie chce odpalić.
Iskra pojawia się przy pierwszym obrocie, później jest bardzo słaba, / wymieniono kable wysokiego napięcia oraz świece/, gdzie mam szukać przyczyny.


motor ci zapalił? Spróbuj przed odpaleniem poluzować sruby spustów komór pływakowych. Przelej paliwo, nalej świerzego. Motor zostaw na centralnej stopce. Pal i zobacz czy jest ok.

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 86 gości