Teraz jest 27 kwi 2024, o 11:33

Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 24 maja 2016, o 21:06

Jak przyjdzie - nie wcześniej ;P

Ale ten weekend i tak odpada ;P

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 24 maja 2016, o 21:11

Mnie juz kumpel męczy dawaj moduł robić... a ja i tak kupie ignitecha to nie wiem kiedy w te moduły się będę bawił...

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 25 maja 2016, o 20:51

Przyszedł dziś moduł do BMW z kikutami kabelków, możliwości przetestowania nie mam, ale stwierdziłem, że obadam podłączenie bo w katalogu

http://regitar.com/wp-content/uploads/2 ... 14-re1.pdf

trochę niewyraźnie i zagwozdka jest bo tu chyba są odwrotnie + i -

http://www.iftim.cn/IgnitionSystemParts ... Module.htm BMW312
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... u-0b3KMzmL

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 25 maja 2016, o 21:09

to jest to co było wałkowane

B+ i B- to 12v oraz masa


+ - input to biegun impulsatora, nie ważne jak podłączysz... najwyżej przemienisz w zależności od kąta wyprzedzenia zapłonu... nie wiadomo czy to plus wyzwala iskre czy minus,, jak podłaczysz odwrotnie to możę byc zalbo za wcześnie albo za późno ale iskra będzie...

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 25 maja 2016, o 21:13

Nie mówię o impulsatorze tylko zasilaniu.
Co ma być podpięte do środkowego złącza w większym gnieździe ?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 25 maja 2016, o 21:20

popatrz uważnie, pomyłek nie ma... wyprowadzenie pinów różni się w zależności od modułów. Nie ma dwóch takich samych modułów jeśli chodzi o rozłożenie wyjść, podłącz tak jak masz rozkłąd pinów.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 25 maja 2016, o 23:45

nie wiem, na wtyczce powinieneś mieć B+, na moim module są oznaczenia...

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 26 maja 2016, o 12:36

Jakbym miał oznaczenia to bym się nie pytał ....

Przy środkowej mi pisze 31, poza tym mam S, TD 15 i chyba 18

Jedyna nadzieja w kolorach przewodów - że czarny to masa a brązowy +12
Gdzie u Ciebie jest B+ i masa ?

Jeżeli to są zamienniki do tego samego auta to powinny mieć tak samo wtyczki przecież .....

ja mam taki:

https://shop.euroimpex.lt/en/dalis/1619 ... rol-module

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 26 maja 2016, o 12:48

31 to masa...
15 to jest plus po stacyjce
30 to stały plus
16 to jest + cewki?? http://www.elektronika-motocyklowa.pl/ural/2.GIF - dziwne... powinno byc +15 gość się chyba jebną...

TD - to tachometer drive z modułu? wychodzi na to że obrotomierz..

S nie wiem co to jest...
"wyjście "S" przewód jonizacji z białą końcówką "
- masa cewki????

brązowy to w instalacjach samochodowych bardzo często to masa, czarny to plus ze stacyjki, czerwony to stały plus...

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 26 maja 2016, o 13:17

Czyli mówisz, że na środku (31) masa
Po oni tak mieszają ?
https://issuu.com/regitarusa/docs/ignit ... _2013_2014 - str. 2
jakiej firmy masz moduł ?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości