No nie ma bata musi chodzić
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=490&start=45Problemem jest tylko to że... trzeba dwa takie moduły... nikt nie napisał jaki max przyspieszenia zapłonu ma ten moduł, ale obczajcie bazę... występuje DC CDI ze stałym zapłonem... czyli można takie podpiąć do CXa EURO zamiast modułów NEC, przyspieszenie zapłonu będziemy dalej mieli z mechanicznego przyspieszacza
No ja bym chętnie przyspieszacza się pozbył więc zaspawałbym go na stałe żeby w ogóle nie pracował, niech moduł dokonuje korekty kąta, ale... jest tam potencjometr.. nikt nie sprawdził lampą stroboskopową do jakiego kąta te moduły DC CDI gnają..
Znowu potrzebna sprawna lampa
Gdyby okazało się że pulsery z hondy nie działają.. to można zastosować w silniku chińskie:
http://allegro.pl/czujnik-polozenia-wal ... 29690.htmlNowe za 7 zł:d
_____________________________________
a ten jest jeszcze ciekawszy
http://allegro.pl/bashan-atv-modul-zapl ... 07767.htmlduł GOLD CASOLI - Elektronicznie robi mapę zapłonu i dostosowuje automatycznie kąt zapłonu do pracy silnika, nawet podczas jazdy w zależności od warunków automatycznie dostosowywuje zapłon do największej wydajności silnika.
Zwiększa się czułość na dodawanie gazu oraz zrywność quada nawet od obrotów biegu jałowego.
Edit:Zauważyłem coś bardzo ciekawego w tym momencie, w dokumencie tego kolesia z australi jest takie coś:
To co ja widzę to są dwa moduły od skutera, wlutowane na płytę PCB z nowymi wyjściami pod kable.... zobaczcie sami:
Jedynie są usunięte białe kostki i to jest wlutowane na płytę żeby były dwa.
PO co i jak ja nie wiem, wiem że ten moduł z LEDami który przykręca się z tyłu silnika jest w stanie zasilić cewki zapłonowe od motocykla TI. Zaś jeśli ktoś chce zasilać CDI to musi zastosować i ten moduł TAI oraz ten moduł na dwóch modułach od skutera.
Po cholere to nie wiem, podejrzewam, że po to że ten TAI daje informacje o zmianie kąta zapłonu.... ale po co to robić, czy nie wygodniej kupić 2 nowe cewki od skutera czy innego żeby zasilać od razu z TAI???