Teraz jest 30 kwi 2024, o 22:23

Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Online
 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 24 maja 2016, o 21:06

Jak przyjdzie - nie wcześniej ;P

Ale ten weekend i tak odpada ;P

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 24 maja 2016, o 21:11

Mnie juz kumpel męczy dawaj moduł robić... a ja i tak kupie ignitecha to nie wiem kiedy w te moduły się będę bawił...

Online
 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 25 maja 2016, o 20:51

Przyszedł dziś moduł do BMW z kikutami kabelków, możliwości przetestowania nie mam, ale stwierdziłem, że obadam podłączenie bo w katalogu

http://regitar.com/wp-content/uploads/2 ... 14-re1.pdf

trochę niewyraźnie i zagwozdka jest bo tu chyba są odwrotnie + i -

http://www.iftim.cn/IgnitionSystemParts ... Module.htm BMW312
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... u-0b3KMzmL

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 25 maja 2016, o 21:09

to jest to co było wałkowane

B+ i B- to 12v oraz masa


+ - input to biegun impulsatora, nie ważne jak podłączysz... najwyżej przemienisz w zależności od kąta wyprzedzenia zapłonu... nie wiadomo czy to plus wyzwala iskre czy minus,, jak podłaczysz odwrotnie to możę byc zalbo za wcześnie albo za późno ale iskra będzie...

Online
 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 25 maja 2016, o 21:13

Nie mówię o impulsatorze tylko zasilaniu.
Co ma być podpięte do środkowego złącza w większym gnieździe ?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 25 maja 2016, o 21:20

popatrz uważnie, pomyłek nie ma... wyprowadzenie pinów różni się w zależności od modułów. Nie ma dwóch takich samych modułów jeśli chodzi o rozłożenie wyjść, podłącz tak jak masz rozkłąd pinów.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 25 maja 2016, o 23:45

nie wiem, na wtyczce powinieneś mieć B+, na moim module są oznaczenia...

Online
 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 26 maja 2016, o 12:36

Jakbym miał oznaczenia to bym się nie pytał ....

Przy środkowej mi pisze 31, poza tym mam S, TD 15 i chyba 18

Jedyna nadzieja w kolorach przewodów - że czarny to masa a brązowy +12
Gdzie u Ciebie jest B+ i masa ?

Jeżeli to są zamienniki do tego samego auta to powinny mieć tak samo wtyczki przecież .....

ja mam taki:

https://shop.euroimpex.lt/en/dalis/1619 ... rol-module

Avatar użytkownika
 
Posty: 9478
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez szopen » 26 maja 2016, o 12:48

31 to masa...
15 to jest plus po stacyjce
30 to stały plus
16 to jest + cewki?? http://www.elektronika-motocyklowa.pl/ural/2.GIF - dziwne... powinno byc +15 gość się chyba jebną...

TD - to tachometer drive z modułu? wychodzi na to że obrotomierz..

S nie wiem co to jest...
"wyjście "S" przewód jonizacji z białą końcówką "
- masa cewki????

brązowy to w instalacjach samochodowych bardzo często to masa, czarny to plus ze stacyjki, czerwony to stały plus...

Online
 
Posty: 2384
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Podłączenie Chińskiego modulu DC-CDI do motocykla TI

Post przez jerry » 26 maja 2016, o 13:17

Czyli mówisz, że na środku (31) masa
Po oni tak mieszają ?
https://issuu.com/regitarusa/docs/ignit ... _2013_2014 - str. 2
jakiej firmy masz moduł ?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości