Teraz jest 8 gru 2021, o 15:09

Wkładka blokady kierownicy

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez jaca cx » 28 maja 2016, o 10:22

Heryk Kwinto napisał(a):To fakt... ludzie myślą że jak sprzęt ma 30 parę lat to złom. Niedawno dałem kumplowi się przejechać (on ma chyba 12 letnią maszynkę), wrócił zachwycony i mówi : bajka, gdzie można kupić taki sprzęt?. Wiesz Szopen, Nasze pokolenie wychowywało sięw innych czasach, teraz młodzież patrzy na Konie, rocznik i ile pójdzie... Nie patrzą, że o sprzęt trzeba dbać, sprawdzić poziom oleju, wsłuchać się w odgłos pracy zaworów, itp. Dla nich jest manetka max i tyle w temacie. A tu człowiek jak jedzie to wsłuchuje się w odgłos pracy silnika, zastanawia się nad temp oleju i płynu chłodniczego... Za 20 lat będziemy diznozaurami


Zgadzam się z Tobą <okok> ja choć troszku po trzydziestce ( czyli młodzian ze mnie ) , ale podejście mam takie jak opisałeś -diagnostyka pracy maszyny co 15 min jazdy <rotfl>
a z tą wkładką to po prostu wtopiłem bo też bym ją zostawił ale jak wtedy szukałem jej w sieci to za cholerę nie mogłem znalezć więc byłem zmuszony się jej pozbyć tak jak ktoś wcześniej pozbył się kluczyka do niej ;)
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

Avatar użytkownika
 
Posty: 343
Dołączył(a): 30 lis 2015, o 20:13
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez eneloop98 » 28 maja 2016, o 11:26

W moim przypadku to jestem skazany na gimnazaurstwo, bo to dinozaur szopen jako jedyny kupuje motocykle w rodzinie i bez niego zakup motocykla nigdy nie będzie możliwy <lol> W sumie nie narzekam.Od czasu zakupu cxa regularnie jestem odchudzany...z gotówki oczywiście :> Ale cx mi się podoba bardziej niż ta honda cbr 1000f wuja. Jak się podzbiera troche pieniędzy, skończy "klasyka cxa" pomyślimy nad jakimś enduro, może jakaś yamaha xt660... <mysli>

Avatar użytkownika
 
Posty: 790
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez Piterrrrr » 28 maja 2016, o 11:47

No ja też mam to samo. Podczas jazdy się wsłuchuje w dźwięk, patrzę na wskaźnik temperatury. Sprawdzam czy coś nie cieknie. Ale tak to jest że jak ktoś grzebie przy motocyklu, poświęca mu czas, to potem o niego się troszczy. Mój zostaje do końca. Nie trzeba mi nic innego :) .

Avatar użytkownika
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez jaca cx » 28 maja 2016, o 11:53

u mnie też , choć bym miał go na ścianie powiesić to CX zostaje <okok>
Jeśli nie żyjesz na krawędzi to zajmujesz za dużo miejsca!

 
Posty: 11
Dołączył(a): 7 maja 2021, o 21:27
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez Ulf » 7 paź 2021, o 21:46

Odgrzebuję stary temat. Mam problem z blokadą w moim CX500. Wraz z motocyklem dostałem złamany klucz do blokady. Klucz dorobiłem, obracał się we wkładce niestety blokada nie łapała. Rozwierciłem nit i wyciągnąłem wkładkę. Czy stalowy sworzeń który wychodzi z wkładki powinien wysuwać się wraz z obrotem klucza? Może to śmieszne ale pojęcia nie mam jak ta blokada ma łapać, bo przynajmniej u mnie sworzeń stoi jak zamurowany. Generalnie wkładka usyfiona poleciała do nafty na noc.

Avatar użytkownika
 
Posty: 99
Dołączył(a): 25 maja 2020, o 23:49
Lokalizacja: Łańcut
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez Bartosz_T » 10 paź 2021, o 11:53

Niestety nie wiem, więc nie pomogę.
Ale może ty pomożesz mi - gdzie dorobili ci kluczyk? Mi ślusarze w punktach dorabiania kluczy nie chcą go dorobić na podstawie oryginalnego egzemplarza.

 
Posty: 11
Dołączył(a): 7 maja 2021, o 21:27
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Wkładka blokady kierownicy

Post przez Ulf » 10 paź 2021, o 13:15

Już to rozwikłałem. Aż wstyd się przyznać gdzie popełniłem błąd. Kluczyk dorabiałem w Zgierzu. Mój był złamany i został dorobiony bez problemu. Jedyny problem był z surowym kluczem bo musiał go sprowadzić na zamówienie. Suma sumarum zawrotne 15PLN mnie całość kosztowała.

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość