Za dużo rzeczy na raz, oczywiście zawieszenie to nie silnik.
A silnik może być zdrowy, zdrowy to dla mnie taki który ma wał korbowy w stanie dobrym że można np. nowe panewki kłaść. Jak przestrzelisz moment z rozrządem to pozamiatasz sobie silnik do końca, a kupno w polsce to loteria. Sam wał w dobrym stanie bez rys to już skarb...
Ja bym go rozebrał na atomy mimo sezonu, widzisz bo jak masz pęknięty np ślizg rozrządu to nawet mógłbym Ci stary swój odsprzedać tanio tak żeby dojeździć do końca sezonu żebys nie musiał kupować nowego kompletu. Nowy komplet ślizgów to ok 500 zł w niemczech, ale jeszcze łańcuszek rozrządu zostaje czyli następne 300 zeta... no ja bym patrzył. Jerry z tego co wiem też na automatyczny napinacz nowe ślizgi dawał i Peter też więc w sumie mamy na forum 3 używane komplety, coś by się z tych starych nazbierało, można by rzucić zdjęcia co kto ma. (Oczywiście będziesz potrzebował kompletu uszczelek do silnika to jestem do usług
)
Jeśli chodzi o stuki z lewej głowicy to trudno stwierdzić co CI stuka, może tłok się wyrobił na sworzniu i klekocze lekko o głowicę, może - co w CX jest bardzo częste - osiowanie dźwigienek górnych, może wyklepany masz wałek rozrządu i dźwigienki dolne.
Wszystko jest na forum w dziale napraw, oraz w moim wątku jak robiłem silnik to pokazywałem. U PItera w wątku jest sporo o rozrządzie.
Ja bym tam zajrzał..... bo o ile wyklepany rozrząd będzie tarabanił ale jak pojeździsz sezon to nic nie zniszczysz, to jak przeskoczy łańcuszek rozrządu to pozamiatasz sobie wszystko i narobisz kosztów.
Wskazówka obrotomierza jak podskakuje to trudno coś powiedzieć, może linka się blokuje?
A tak przy okazji, jak już tak jeździsz te 150, to dasz radę na 5tce go rozbujać do 9 tys obrotów?
jerry napisał(a):Z tego co kojarzę 500-tka ma mocowanie od góry w tylnej obudowie (eurosport 500 też?), którego nie ma 650-tka.
tak ma CUSTOM oraz ten normalny, GL oraz EURO nie mają tego uchwytu, dekiel można wymienić... akurat eurosporty 500 i 650 mają nawet takie same ramy...