Teraz jest 28 kwi 2024, o 12:12

Metaliczny odgłos/brzęczenie od 5000 obr

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 08:13
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Metaliczny odgłos/brzęczenie od 5000 obr

Post przez optymistiq » 10 sie 2016, o 15:54

Hej,
Mam wrażenie że przekraczając 5000 obr coś mi brzęczy. To takie brzęczenie jakby metal o metal uderzał, np po rozkręceniu się jakichś śrubek(?). Wcześniej myślałem że to kluczyki, ale kluczyk w skarpecie więc na pewno nie to. Dziwne to bo pojawia się jak motocykl rozgrzany i głównie podczas jazdy. Na postoju bez problemu. Choć wczoraj jak usłyszałem podczas jazdy to i po zatrzymaniu się słyszałem przy 5tys obr. Nie wiem czy to może coś w wydechu? Tak jakby z prawej strony dochodzi ten dźwięk. Czy ktoś miał taki problem? A może to normalne? Może brzęczy ten dynks do ograniczenia mocy? Jak znajdę chwilę to może podmienię rury i sprawdzę na 37kW. Na forum jest pewnie opis jak tego dokonać?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Metaliczny odgłos/brzęczenie od 5000 obr

Post przez szopen » 10 sie 2016, o 16:45

w moim też owiewka mi brzęczy przy jakimś tam zakresie obrotów, generalnie ja się takimi rzeczami nie przejmuje, w cbr też coś brzęczy jak szybko jedziesz a owiewka stawia duży opór powietrza, taka chyba uroda motocykla... sprawdz czy się coś nie odkręca ale tak to chyba wszystko ok... zaś na co zwróć uwagę...

na te blachy co osłaniają łącznik tłumików, zakręcone są one na termicznych podkładkach takich specjalnych i te podkładki często się wykruszają i wtedy te blachy tarabanią.

Avatar użytkownika
 
Posty: 384
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 08:13
Lokalizacja: Warszawa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Metaliczny odgłos/brzęczenie od 5000 obr

Post przez optymistiq » 10 sie 2016, o 18:08

Ok. Sprawdzę tak jak mówisz. Jak wspomniałem miałem wrażenie że to coś z okolic tłumika więc może to rzeczywiście to. Tym bardziej że na pewno były odkręcane przez niemca skoro zmieniał na 37kW na próbę.


Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości