jerry oleje były znacznie gorsze to jedno dwa w takiej wsce nic sie nie zuzyje oprocz tloka i cylindra i dzisiejsse dwusuwowy wcale dluzej nie jeżdżą, choć mają w h.. obrotów więcej
Dzisiaj poskładana wska - niekoniecznie chinski tlok z almotu będzie chodził dużo, ale tak jak u nas na forum, to ciebie na wsk chlopaki poprowadzą, dasz sobie zapłon bateryjny i pyrkasz na pewno nie mniej awaryjnie niż na CXie. A przecież nie znamy WSK na wylot żeby wiedzieć co dzisiaj tam można zrobić... żeby się nie okazało tak jak w CXie że w sumie to co fabryka dała to było jakie było ale wychodzi w ogólnym rozliczeniu że było najlepsze...
Te zużyte dźwigienki przeżarte na wskroś to jest totalna kurw.. żenada... takie coś tylko w CXie i to w hondzie w dodatku, ludzie na DR narzekają - CXa nie widzieli - tego się nie da wybronić. Oczywiscie że gdybym miał więcej pieniędzy to robilbym bym CXa650 ze wszystkimi jego wadami bo lubie, ale nie szukajmy na siłe miodu w gównie...
Cena za CXa też była adekwatna, a to czy lepszy, a czy człowiekowi potrzebny lepszy motocykl od WSK? możę i tak, kiedyś oglądałem wywiad z córką stalina, i ona mówiła że chciała samochód to jej tato powiedzial, a po co CI, przecież wszędzie ciebie zawiozą, no i lalka uciekła do ameryki do raju