Teraz jest 28 mar 2024, o 22:08

Jaki filtr paliwa - zażarte spory

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez Carlo » 12 cze 2017, o 22:35

takie cóś by ostatecznie załatwiło sprawę oporów filtra i innych
http://allegro.pl/pompa-paliwa-sym-jet- ... &utm_term=

Chyba 4 równolegle. Bardzo mocna! <wysmiewacz>
Dobrze że gość nie napisał że pasuje do kamaza!
Ludzie, macie grawitacyjne systemy paliwowe!
Piździpałki mogą go obsłużyć, o ile w ogóle, na krótką metę.
Montaż mikro czegoś tam pomaga tylko w układach mikro.
Jeżeli nówka ma jakiekolwiek niedomagania to po jakimś (niedługim) czasie szlag to trafi i basta.
Kupcie se dobry zapasik tych filterków. A może zamontujcie z 5 równolegle, lub zróbcie nadciśnienie w baku i parę mikropompek do tego.
To jest zwykła mechanika płynów i pchanie oporu miejscowego tam, gdzie nikt go nie przewidywał.
PS
No dobra, niech Wam to zadziała!
Trzymam kciuki!

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez szopen » 13 cze 2017, o 08:01

nie będę się rozpisywał co i dlaczego, w moim przypadku taka pompka ma zastosowanie, a ich wydajność znam i po co mam się znowu rozpisywać, żeby wyszło na moje? Wystarczy żebym nie pisał a na moje wyjdzie i tak, ale u mnie w garażu dla samego siebie
<lol>

CX też dużo nie potrzebuje bo przelot w kraniku ma 3.90mm, a niejednokrotnie chiński pierdopęd ma 6mm czyli co? potwór? bierze więcej chwilowo niż CX? A komory pływakowe większe po co masz?

To skoro przelot filtra u Rafała ma 8mm, i teoretyzując to przecież filtron po coś dał te 8mm.. to jak ma on tobie zblokować przepływ na króćcu 3.90mm? To samo w EURO, króciec po zewnątrz 8mm, a w środku 4.00mm i ty mówisz że filtr coś tamuje hamuje blokuje...

Jeszcze raz powtórzę, w instrukcji masz podany wymagany przepływ do zasilania gaźnika i jeśli jakimś cudem filtr o przelocie 1mm spełni ten przepływ tak tego nie przeskoczysz... może być i 1mm i ma być... skoro Rafał upchał tego filtrona to u CIebie też wejdzie bo obydwaj macie GL, w euro jest inaczej, ja ten filtr w sklepie oglądałem i on jest spory i długi, jakbym go podpiął do kranika lewą stroną, to prawy koniec byłby za gaźnikiem... ;-/

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez eccehomo » 13 cze 2017, o 09:30

A Niemiec zamontował filtr w poniższy sposób:
- nie komentuję przewodów paliwowych

Obrazek

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

Post przez szopen » 13 cze 2017, o 09:35

No i też dobrze..... niech ktoś spróbuje namierzyć tego typu filtr na fi8 może właśnie taki uda mi się upchać... bardzo fajny filterek może akurat taki rozwiązałby mi problem...

to nie jest taki?
http://ogrzewania.net.pl/shop/product/f ... 1226890037

http://allegro.pl/filtr-paliwa-ogrzewan ... ule_id=201


jaka przystępna cena... ale wszystko wskazuje że to nie jest taki bo jak mówie, w euro i GL podpięcie jest 8mm to raz, dwa... tamten z aukcji wygląda jakby był papierowy?

Ten jaki ciekawy:
http://imged.pl/filtr-paliwa-mini-skute ... 45890.html

http://allegro.pl/filtr-paliwa-ogrzewan ... ule_id=201

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

Post przez Carlo » 13 cze 2017, o 19:52

nie będę się rozpisywał co i dlaczego, w moim przypadku taka pompka ma zastosowanie, a ich wydajność znam i po co mam się znowu rozpisywać, żeby wyszło na moje? Wystarczy żebym nie pisał a na moje wyjdzie i tak, ale u mnie w garażu dla samego siebie

Po zastanowieniu przyznaję, że jako wspomaganie grawitacji taka mikropompka może w Cx-ie wydolić.
W przypadku filtrów trzeba sugerować się gęstością i powierzchnią materiału filtracyjnego, a nie obudową, która może być wspólna dla kilku wykonań. Może mały chińczyk robić króciec nawet fi 10 i tak to nie zmieni tego, co jest w środku i co stanowi o jakości filtracji i strumieniu przepływu paliwa
Gorsza filtracja ale mniejsze opory i wymiary przy filtrach siatkowych np. to co znalazł Szopen http://ogrzewania.net.pl/shop/product/filtr-paliwa-eberspaecherwebasto-251226890037.
Gorsze będą, niezależnie od rozmiaru króćców filtry o małej powierzchni/rozmiarach np. to co znalazł Szopen http://imged.pl/filtr-paliwa-mini-skuter-quad-atv-wsk-mz-romet-3-8245890.html.
Paliwo ma być czyste, ale do gaźniorów nie musi być kryształowo czyste. Bardzo małe zanieczyszczenia przelecą przez motor bez echa.
PS

Pierwszy wg mnie nie podoła na dłuższą metę, prawdopodobnie dość szybko się zapcha - mała powierzchnia.
No, chyba że bak czyściutki i paliwo z normalnej stacji a nie z beczki za szopą czy innej bańki - to podziała dłużej.
Drugi wygląda na siatkowy do ON.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

Post przez szopen » 13 cze 2017, o 20:45

o jaaa... <krzyk> <krzyk> <krzyk>

Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

Post przez Piterrrrr » 13 cze 2017, o 20:57

Kurcze ja kupiłem jakiś w sklepie motoryzacyjnym i działa drugi rok.

 
Posty: 304
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 17:02
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

Post przez bromba111 » 13 cze 2017, o 21:00

Ja gonię właśnie na podobnym jak niemiec zamontował. Jak fabryka nie przewidziała więcej to chyba i tak robi robotę.

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

Post przez jerry » 13 cze 2017, o 21:14

Ja póki co nic nie stosuje.
W maluchu stosowałem. a i tak co jakiś czas zaczynał kichać prychać, trzeba było gaźnik wymontować i wutrzepać piasek, który nie wiadomo skąd się w komorach brał....

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

Post przez szopen » 13 cze 2017, o 21:22

dokładnie... po co to rozdwajać gówno na atomy, kupić, zapcha się wymienić i tyle.. a przez gaźnik przeleci wszystko, ale przez kanaliki składów już nie, i tam się prędzej odłoży niż przeleci...


a gdzie to bromba zanabyłeś? wkład papier czy sitko?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości