Strona 3 z 4

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

PostNapisane: 12 cze 2017, o 22:35
przez Carlo
takie cóś by ostatecznie załatwiło sprawę oporów filtra i innych
http://allegro.pl/pompa-paliwa-sym-jet- ... &utm_term=

Chyba 4 równolegle. Bardzo mocna! <wysmiewacz>
Dobrze że gość nie napisał że pasuje do kamaza!
Ludzie, macie grawitacyjne systemy paliwowe!
Piździpałki mogą go obsłużyć, o ile w ogóle, na krótką metę.
Montaż mikro czegoś tam pomaga tylko w układach mikro.
Jeżeli nówka ma jakiekolwiek niedomagania to po jakimś (niedługim) czasie szlag to trafi i basta.
Kupcie se dobry zapasik tych filterków. A może zamontujcie z 5 równolegle, lub zróbcie nadciśnienie w baku i parę mikropompek do tego.
To jest zwykła mechanika płynów i pchanie oporu miejscowego tam, gdzie nikt go nie przewidywał.
PS
No dobra, niech Wam to zadziała!
Trzymam kciuki!

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

PostNapisane: 13 cze 2017, o 08:01
przez szopen
nie będę się rozpisywał co i dlaczego, w moim przypadku taka pompka ma zastosowanie, a ich wydajność znam i po co mam się znowu rozpisywać, żeby wyszło na moje? Wystarczy żebym nie pisał a na moje wyjdzie i tak, ale u mnie w garażu dla samego siebie
<lol>

CX też dużo nie potrzebuje bo przelot w kraniku ma 3.90mm, a niejednokrotnie chiński pierdopęd ma 6mm czyli co? potwór? bierze więcej chwilowo niż CX? A komory pływakowe większe po co masz?

To skoro przelot filtra u Rafała ma 8mm, i teoretyzując to przecież filtron po coś dał te 8mm.. to jak ma on tobie zblokować przepływ na króćcu 3.90mm? To samo w EURO, króciec po zewnątrz 8mm, a w środku 4.00mm i ty mówisz że filtr coś tamuje hamuje blokuje...

Jeszcze raz powtórzę, w instrukcji masz podany wymagany przepływ do zasilania gaźnika i jeśli jakimś cudem filtr o przelocie 1mm spełni ten przepływ tak tego nie przeskoczysz... może być i 1mm i ma być... skoro Rafał upchał tego filtrona to u CIebie też wejdzie bo obydwaj macie GL, w euro jest inaczej, ja ten filtr w sklepie oglądałem i on jest spory i długi, jakbym go podpiął do kranika lewą stroną, to prawy koniec byłby za gaźnikiem... ;-/

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

PostNapisane: 13 cze 2017, o 09:30
przez eccehomo
A Niemiec zamontował filtr w poniższy sposób:
- nie komentuję przewodów paliwowych

Obrazek

Re: Honda Gl500 Interstate Silverwing

PostNapisane: 13 cze 2017, o 09:35
przez szopen
No i też dobrze..... niech ktoś spróbuje namierzyć tego typu filtr na fi8 może właśnie taki uda mi się upchać... bardzo fajny filterek może akurat taki rozwiązałby mi problem...

to nie jest taki?
http://ogrzewania.net.pl/shop/product/f ... 1226890037

http://allegro.pl/filtr-paliwa-ogrzewan ... ule_id=201


jaka przystępna cena... ale wszystko wskazuje że to nie jest taki bo jak mówie, w euro i GL podpięcie jest 8mm to raz, dwa... tamten z aukcji wygląda jakby był papierowy?

Ten jaki ciekawy:
http://imged.pl/filtr-paliwa-mini-skute ... 45890.html

http://allegro.pl/filtr-paliwa-ogrzewan ... ule_id=201

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

PostNapisane: 13 cze 2017, o 19:52
przez Carlo
nie będę się rozpisywał co i dlaczego, w moim przypadku taka pompka ma zastosowanie, a ich wydajność znam i po co mam się znowu rozpisywać, żeby wyszło na moje? Wystarczy żebym nie pisał a na moje wyjdzie i tak, ale u mnie w garażu dla samego siebie

Po zastanowieniu przyznaję, że jako wspomaganie grawitacji taka mikropompka może w Cx-ie wydolić.
W przypadku filtrów trzeba sugerować się gęstością i powierzchnią materiału filtracyjnego, a nie obudową, która może być wspólna dla kilku wykonań. Może mały chińczyk robić króciec nawet fi 10 i tak to nie zmieni tego, co jest w środku i co stanowi o jakości filtracji i strumieniu przepływu paliwa
Gorsza filtracja ale mniejsze opory i wymiary przy filtrach siatkowych np. to co znalazł Szopen http://ogrzewania.net.pl/shop/product/filtr-paliwa-eberspaecherwebasto-251226890037.
Gorsze będą, niezależnie od rozmiaru króćców filtry o małej powierzchni/rozmiarach np. to co znalazł Szopen http://imged.pl/filtr-paliwa-mini-skuter-quad-atv-wsk-mz-romet-3-8245890.html.
Paliwo ma być czyste, ale do gaźniorów nie musi być kryształowo czyste. Bardzo małe zanieczyszczenia przelecą przez motor bez echa.
PS

Pierwszy wg mnie nie podoła na dłuższą metę, prawdopodobnie dość szybko się zapcha - mała powierzchnia.
No, chyba że bak czyściutki i paliwo z normalnej stacji a nie z beczki za szopą czy innej bańki - to podziała dłużej.
Drugi wygląda na siatkowy do ON.

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

PostNapisane: 13 cze 2017, o 20:45
przez szopen
o jaaa... <krzyk> <krzyk> <krzyk>

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

PostNapisane: 13 cze 2017, o 20:57
przez Piterrrrr
Kurcze ja kupiłem jakiś w sklepie motoryzacyjnym i działa drugi rok.

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

PostNapisane: 13 cze 2017, o 21:00
przez bromba111
Ja gonię właśnie na podobnym jak niemiec zamontował. Jak fabryka nie przewidziała więcej to chyba i tak robi robotę.

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

PostNapisane: 13 cze 2017, o 21:14
przez jerry
Ja póki co nic nie stosuje.
W maluchu stosowałem. a i tak co jakiś czas zaczynał kichać prychać, trzeba było gaźnik wymontować i wutrzepać piasek, który nie wiadomo skąd się w komorach brał....

Re: Jaki filtr paliwa - zażarte spory

PostNapisane: 13 cze 2017, o 21:22
przez szopen
dokładnie... po co to rozdwajać gówno na atomy, kupić, zapcha się wymienić i tyle.. a przez gaźnik przeleci wszystko, ale przez kanaliki składów już nie, i tam się prędzej odłoży niż przeleci...


a gdzie to bromba zanabyłeś? wkład papier czy sitko?