Strona 2 z 2

Re: Synchr./ dawka/ obroty i inne głupoty.

PostNapisane: 7 wrz 2017, o 12:02
przez iluminati
Bardzo przepraszam za zamieszanie, ale najwyraźniej sam sobie problem stworzyłem <glupek>

Zdjąłem filtry powietrza i coś mnie tknęło (może nie tyle co tknęło, co pozbierałem objawy do kupy), a zapale bez filtrów. I co? Wchodzi na obroty jak talala i trzyma je :] Za bardzo przydławiłem stożki matami i za mało wiatru dostawał.

Nawet świece mówiły jasno i wyraźnie "za dużo paliwa" pomimo skręconych śrub od mieszanki....

Nie mogę teraz sprawdzić pod obciążeniem motocykla, ale wszystko wskazuje na to, że to idiota "konstruktor" filtrów dał ciała.

Jak się przejadę to zdam relację i wtedy można będzie świętować.

Re: Synchr./ dawka/ obroty i inne głupoty.

PostNapisane: 7 wrz 2017, o 20:24
przez szopen
z mojego doświadczenia wynika że CX ma sporą dziure w obrotach dopóki nie wejdzie na temperaturę... ostatnio radasso też przesłał filmik w którym twierdził że synchronizacja bo przerywa, kazałem mu zagrzać, zagrzać = przejechać się z 10min... i wtedy chodzi... także załóż te stożki z powrotem i go nie katuj na zimnym..

Re: Synchr./ dawka/ obroty i inne głupoty.

PostNapisane: 7 wrz 2017, o 21:43
przez jerry
A ja mam pytanko.... Ta śrubka od mieszanki to w ogóle ma jakiś wpływ na skład na wysokich obrotach ?

Re: Synchr./ dawka/ obroty i inne głupoty.

PostNapisane: 7 wrz 2017, o 21:46
przez szopen
oczywiście... w pełnym zakresie obrotów..