Strona 1 z 1
Nieszczelne zawieszenie hydropneumatyczne w CX 500
Napisane:
15 wrz 2017, o 12:36
przez Cineklab
Cześć! Posiadam Hondę CX 500 Custom z roku 1981, wersja PC01, wyprodukowana na rynek amerykański. Zamontowane jest w niej seryjne zawieszenie olejowo-powietrzne. Niestety część powietrzna jest nieszczelna (powietrze uchodzi). Czy ktoś z Was ma pomysł na naprawę tego (o części ciężko) lub jakąś przeróbkę? Co myślicie np o dorobieniu nakrętek od górnej (powietrznej) części lag i zalanie ich olejem, żeby utwardzić to przednie zawieszenie ?
Re: Nieszczelne zawieszenie hydropneumatyczne w CX 500
Napisane:
15 wrz 2017, o 13:10
przez eccehomo
Cineklab napisał(a):Cześć! Posiadam Hondę CX 500 Custom z roku 1981, wersja PC01, wyprodukowana na rynek amerykański. Zamontowane jest w niej seryjne zawieszenie olejowo-powietrzne. Niestety część powietrzna jest nieszczelna (powietrze uchodzi). Czy ktoś z Was ma pomysł na naprawę tego (o części ciężko) lub jakąś przeróbkę? Co myślicie np o dorobieniu nakrętek od górnej (powietrznej) części lag i zalanie ich olejem, żeby utwardzić to przednie zawieszenie ?
Z tym do Szopena.
Re: Nieszczelne zawieszenie hydropneumatyczne w CX 500
Napisane:
15 wrz 2017, o 21:21
przez szopen
to jest 81 usa, ona ma większą lage i zaworki pneumatyczne fabrycznie tak więc... masz coś nie tak.. coś jest zużyte...
1. nieprawidłowe simeringi - do pneumatyka powinny iść simeringi dwusprężynowe - góra dół
2. wyrobione tulejki w lagach - niestety wymiana
3. nieszczelne oringi w kapslach zamykających..
4. nieszczelne same zaworki powietrzne
5. jakiś tam ubytek powietrza jest normą... co dwa tygodnie trzeba dopomnować raczej
Re: Nieszczelne zawieszenie hydropneumatyczne w CX 500
Napisane:
16 wrz 2017, o 01:30
przez Cineklab
szopen napisał(a):to jest 81 usa, ona ma większą lage i zaworki pneumatyczne fabrycznie tak więc... masz coś nie tak.. coś jest zużyte...
1. nieprawidłowe simeringi - do pneumatyka powinny iść simeringi dwusprężynowe - góra dół
2. wyrobione tulejki w lagach - niestety wymiana
3. nieszczelne oringi w kapslach zamykających..
4. nieszczelne same zaworki powietrzne
5. jakiś tam ubytek powietrza jest normą... co dwa tygodnie trzeba dopomnować raczej
Jesteś w stanie to zdiagnozować ? Zajmujesz się odpłatną naprawą? Uwielbiam swojego CXa i nie chcę go zbeszcześcić choć uważam, że najlepsza byłaby wymiana całego przedniego zawieszenia.
Re: Nieszczelne zawieszenie hydropneumatyczne w CX 500
Napisane:
16 wrz 2017, o 07:50
przez szopen
wymiana przedniego zawieszenia??? po co? wiesz... nie mogę przy takich naprawach gwarantować sukcesu bo to jest troche szukanie igły.... ale jeżeli definitywnie jest coś zużyte to mogę powiedzieć i do wymiany....
wydaje mi się że jeśli na 2 tygodnie tracisz do max 0.5 bara to jest to normą...