Zrobię kolejne podejście i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Starych gratów niestety nie mam....
Wydaje mi się że te dysze 90 to coś też nie halo są, mam jeszcze 85 ale to będzie chyba jeszcze gorzej- wsadzę i zobaczę.
Obawiam się dysz bo jak wsadziłem 90 i odpaliłem jeszcze przed synchronizacją to obroty zamiast spaść z 2,5 tys to wzrosły do 6.
Śruba wolnych zluzowana. Aby obniżyć obroty musiałem skręcić przepustnicę na prawym gaźniku śrubą od synchronizacji i wtedy spadły.
Ale nadal nie miałem regulacji wolnych na śrubie więc zdławiłem jeszcze bardziej na synchro wtedy delikatnie wkręciłem śrube od wolnych.
No i teraz regulacja wolnych jest. Ale tak jak wspomniałem synchro skręcone na maxa.....
No ale idąc dale tym tokiem rozumowania jak miałem dyszę 78 oryginalną i obroty 2, 5 to równie dobrze też mogłem skręcić przepustnicę i było by ok.
Oczywiście temat nie dotyczy synchronizacji bo to już inna bajka.
No nic będę kombinował .