przez szopen » 5 kwi 2019, o 22:17
zrobisz jak chcesz... zresztą nie do końca dobrze mówisz... jeśli miałbyś okazje zobaczyć tą regulacje którą robisz na świecy kolortune, to wręcz wiedziałbyś że takie ustawienie jest ustawieniem za ubogim. Dlatego żę w ten sposób ustawisz powiedzmy idealny skład "na niebieski płomień" dla biegu jałowego... ale... jest jedna rzecz... CX nie ma regulacji biegu jałowego. Regulacje którą ma CX będzie wpływała na caly zakres pracy ponieważ otwory PILOT również leją i to ostro jak silnik idzie na obroty, paliwo z jałowego również trafia pod dysze 78 - poniekąd widać połączenie kanałów pod gumową zaślepką - boczny kanał. Więc.... wniosek jest taki.... dla motocykla w którym jest oddzielna całkowicie dysza obrotów jałowych i oddzielny otworek zasilający jedynie jałowy - możesz zrobić swoją regulacje lub ustawić świecą na błękit błękitny że tak powiem. Dla wszystkich innych gdzie dysza pilot/jałowa jest również dyszą zasilającą cały zakres pracy, powinno się teoretycznie najlepiej ją ustawić przed punkt przełamania płomienia z niebieskiego na żółty... i tak zostawić. Dlatego zwróć uwagę.. w wielu manualach serwisowych jest napisane tak jak mówisz, ale na koniec jest dopiska, od tego ustawienia wykręć pół lub obrót w zależności od motocykla, własnie po to żeby ustawienie tego jałowego wzbogaciło cały zakres pracy i przeszło z biało niebieskiego na prawie niebiesko żółty. Co do CX, 6 obrotów to jest za dużo, 2.5 to jest max.... chyba że masz gaźnik brudny i zapchany to szukasz poprawy tą śrubą - ale na daremno.
CX jeśli masz fabryczny wydech i puszkę powietrza jeździ ok, regulacji jałowych nie poprawisz, możesz upychać podkładki pod iglice i sprawdzać, możesz zmienić dysze średnich obrotów.. z 78 np na 80 - wtedy też wzbogacisz dół i średnie... stary typ gaźnika ma też regulacje poziomów.. można się bardziej pobawić ale czego szukasz? w jakim zakresie obrotów silnik ci się dławi lub nie rozwija mocy? A wiesz że na ignitechu motocykl jeździ lepiej? Sama iskra też ma znaczenie....
Jeśli masz zmieniony filtr powietrza na stożki i brak portek to dysze od razuy 85/120.. i powinno być ok..