Teraz jest 8 gru 2021, o 15:21

Gaźniki CX500

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Gaźniki CX500

Post przez jackjan73 » 17 sty 2018, o 22:45

Witam Koledzy, zabrałem się za mojego CX-a po dłuższej przerwie. Zacząłem od mycia gaźników. Po złożeniu zamontowałem, moto odpalone, ładnie chodzi, ale niestety lewy gaźnik przelewa. Po napełnieniu komory pływakowej paliwo kapie z króćca spustowego na dole. Kolejany demontaż, sprawdziłem na przedmuchanie i zaworki iglicowe odcinają przepływ powietrza w podobnym położeniu pływaka (około poziomu). Co może być przyczyną przelewania?

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez szopen » 17 sty 2018, o 22:49

sorry bo napisałem głupotę poprzednio, jedyna możliwość to poziom, albo nieszczelna śruba spustowa, może coś ci podeszło pod stożek, może masz uszkodzone zaworki iglicowe (na końcówce zaworka jest taki "bolczyk sprężynowy", jeśli coś się przyblokowało i bolczyk jest wciśnięty to wtedy poziom będzie wyzszy...

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez jackjan73 » 17 sty 2018, o 22:59

A ta rurka miedziana z otworkiem u góry w misce pływakowej to do czego? To nie przelew? Poza tym jak przestaję podawać paliwo to po wykapaniu kilku kropli (jakby nadmiar) przestaje kapać. Czy w tym gaźniku reguluje się poziom pływaka?
Ostatnio edytowano 17 sty 2018, o 23:04 przez jackjan73, łącznie edytowano 1 raz

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez szopen » 17 sty 2018, o 23:03

ta rurka to jest odpływ jak mówisz, pływak - poziom i wysokość lub uszkodzony zaworek iglicowy, poziom możesz sprawdzić przewodem przezroczystym..

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez jackjan73 » 17 sty 2018, o 23:06

Sprawdziłem też, poziom paliwa dochodzi do łączenia miski z korpusem.

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez szopen » 17 sty 2018, o 23:07

drugi gaźnik?

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez jackjan73 » 17 sty 2018, o 23:09

W drugim wszystko OK. Poziomu paliwa nie sprawdziłem dla porównania.

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez szopen » 17 sty 2018, o 23:11

więc sprawdź... przyczyny ci napisałem, nic innego nie będzie chyba że pęknięta ta rurka mosiężna czy coś... (możesz przerzucić zawsze doły gaźników)

 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez jackjan73 » 17 sty 2018, o 23:14

Ok. Jutro po południu posprawdzam. czy ustawienie pływaka reguluje się czy jest stałe?

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez szopen » 17 sty 2018, o 23:25

plastikowy pływak stałe, pływak taki ten styropianowy można regulować - ale takie byly tylko w rocznikach 78... pozostaje założenie takiego pływaka do siebie jeśli coś będize nie tak:

https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB400T ... SwJQdXBseL

Nie jest drogi kosztuje 17eu na niemieckim ebay i jakieś grosze za przesyłkę..

Następna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość