Teraz jest 8 gru 2021, o 15:40

Gaźniki CX500

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez jackjan73 » 29 maja 2019, o 20:17

A może coś źle złożyłem? Gaźniki rozdzielałem przy czyszczeniu.... Po zaciągnięciu cięgna przepustnice zamykają się więc chyba dobrze?
Może jakiś schemat jak te dźwignie mają leżeć?

Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez szopen » 29 maja 2019, o 21:17

to nic nie da, złożyłeś dobrze, jak rozłaczałeś to należy się ponowne synchro..

Avatar użytkownika
 
Posty: 790
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez Piterrrrr » 30 maja 2019, o 10:44

Ssanie w Cx-e trzeba wyczuć. To nie jest tak, że dasz ssanie ma maksa i będzie chodzić przez 10min. Im cieplej tym tego ssania trzeba dawać mniej. A najlepiej po odpaleniu od razu zmniejszyć. To jest normalne, że jak masz ciepło i dasz ssanie ma maksa to po chwili go zaleje i zgaśnie.

Avatar użytkownika
 
Posty: 157
Dołączył(a): 14 lis 2017, o 09:48
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez Cyprys4 » 31 maja 2019, o 07:06

Ja zawsze ssanie na maksa przy samych rozruchu wyciągałem i super odpalał, a w tym roku jakoś się zaczęły problemy. No i okazało się, że ostatnio lepiej odpala na minimalnie wyciągniętym ssaniu, nawet jak jest zimniej.

 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 maja 2021, o 21:28
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez raskij » 17 wrz 2021, o 20:37

Poruszając jeszcze temat gaźnika.
Po długim oczekiwaniu zrobienia gaźnika, mechanik oddał mi motor i poinformował, że gaźnik jest już zużyty i nie da się go naprawić. Mogłem jeździć (ale co to za jazda) i okazało się, że pali 9/100, a do tego źle palił. Ostatecznie gaźnik odesłałem do szopena.
Po jego zrobieniu gaźnik zamontowałem do cx-a i w końcu jest dobrze. Po wyjeżdżeniu (przy kominie) paliwa do rezerwy zrobiłem 173 km, zatankowałem 9,2 l., a przy tym nie ma problemu z paleniem. Rozpędziłem do 130 km/h (nie było czasu na więcej) i nie było żadnych problemów z paleniem. Obecnie jazda jest przyjemnością. Może jeszcze coś można by poprawić, ale czy szukać?
Szopen dziękuję, pozdrawiam i polecam. <brawo>

Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez szopen » 17 wrz 2021, o 22:59

dzięki za zlecenie i zaufanie, filtr wrzuć mu...

 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 maja 2021, o 21:28
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez raskij » 19 wrz 2021, o 20:07

Dzięki, wrzucę.
Szopen, rozkręciłem gaźniki od drugiego cx-a ("nie taki straszny diabeł jag go malują"), ponieważ chciałem zobaczyć jego "wnętrze" bez rozkręcania na czynniki pierwsze. Okazało się że brakuje prowadnicy iglicy tłoka podciśnieniowego na jednym z gaźników. Czy mogę dokupić samą tulejkę prowadzącą?
Pozdrawiam.

Avatar użytkownika
 
Posty: 8909
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez szopen » 19 wrz 2021, o 20:09

w zestawach keyster są iglice i gniazda iglic, nie jest to oryginał i są różnice między częściami oryginalnymi a keystera, nie tylko chodzi o wytrzymałość bo keyster bardzo szybko się wyciera, alei średnice gniazd oraz igieł i ich kszatłt. Ciężka sprawa, jesli gaźnik jest kompletny to musisz szukać w używkach lub gaźnikach na części.

 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 maja 2021, o 21:28
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez raskij » 19 wrz 2021, o 20:17

rozglądnę się za gaźnikiem. Ale tez zastanawiałem się nad zestawem keyster i wyszukałem takie zestawy KH-0379NFR, KH-0448NF, KH-1265NFR, KH-0379NFR. Czy odpowiedni może być któryś z tych?

 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 maja 2021, o 21:28
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Gaźniki CX500

Post przez raskij » 19 wrz 2021, o 20:23

jak szukałem uszczelniacz wałka rozrządu 18*28*6 okazało się, że silnik gl ma taki rozmiar. Według katalogu u mnie powinien być 17*28*6. Zastanawiam się w jaki sposób określić rodzaj gaźnika, po numerach? Model motoru PC01 CX 500C rej.1982

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości