Strona 2 z 11

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 19:49
przez jackjan73
Sprawdziłem poziom paliwa w 2-gim, jest o połowę niższy, sięga połowy komory.

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 19:56
przez szopen
połowa komory to jest za nisko... będę robić gaźnik u kolegi teraz na weekenddize to ci pokaze prawidłowy poziom ale...... na google wpisz keihin vb level czy coś..

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 20:06
przez jackjan73
Znalazłem, że poziom paliwa 15,5mm. Od czego się mierzy (pkt odniesienia)?

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 20:08
przez szopen
nie nie, wysokość pływaka to jest 15.5 poziom paliwa wychodzi wtedy prawie pod uszczelke...

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 20:11
przez jackjan73
A jak sprawdzić czy pływak nie dziurawy?

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 20:28
przez szopen
a jak sprawdzasz czy masz dziure w skarpecie?

zaworki pewnie są do dupy na tej sprężynce i dlatego masz jaja...

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 21:02
przez jackjan73
Problem rozwiązany, śruba spustowa nie dociskała i kapało. Ale poziomy paliwa podczas tej doktoryzacji pomierzyłem i w jednej komorze jest prawie pod uszczelkę a w drugiej 1cm niżej. Regulować coś czy zostawić tak?

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 21:04
przez szopen
a mówiłem że stożek nie trzyma.... oczywiście że nie zostawić, ten gaźnik gdzie jest przy uszczelce ma prawidłowy poziom, tamten drugi jest do d...

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 21:07
przez jackjan73
Doświadczenie górą. Dzięki Szopen.
Więc co z tym gaziorem robić?

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 18 sty 2018, o 21:20
przez szopen
no znowu na moje oko to coś się tylko podwiesiło, trzeba rozebrać zobaczyc co się dzieje