Strona 7 z 11

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 14 kwi 2019, o 09:21
przez szopen
najprędzej zatkane kanaly niskich obrotów, jak otwierasz przepustnice to nie odpala???

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 14 kwi 2019, o 13:52
przez juhass
U mnie problem rozwiązany. Zafiksowalem się tak na te gaźniki że znowu wylądowały na stole. Jeszcze raz czyszczenie, rozpinanie pary ( co ja się namęczyłem z założeniem później sprężynki od ssania...) I czyszczenie. Skupiłem się na air cut-ach bo je zmieniałem na nowe. Niby wszystko by pasowało- na wolnych ma za dużo powietrza i dlatego nie pali później dawka rośnie na obrotach i udaje się zapalić taka mieszankę.
Jednak jakby to były air cuty to nie chodził by wogole.
Jakoś wczoraj wieczorem wpadłem na to że przecież zdejmowałem kolektory ssące a jak zakładałem to najpierw gaźniki później kolektory no i z prawym się mordowałem bo nie chciał siąść.
Dzisiaj rano odkręcam prawy kolektor i... Uszczelka przerwana bo nie siadła w rowek.
Wymiana oringa, składanie, skład za namową Szopena na 2,5 obrotu, synchronizacja na własnoręcznie zrobionych wakumetrach z przewodu paliwowego i... Moto chodzi. :)
Dziękuję za pomoc.

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 14 kwi 2019, o 19:56
przez szopen
GHOST napisał(a):Szopen sugerowałeś przy takich akcjach trzeba wymienić dyszę "Jeśli masz zmieniony filtr powietrza na stożki i brak portek to dysze od razuy 85/120.. i powinno być ok.." - gdzie takie dysze zakupić?


viewtopic.php?f=12&t=559&p=14391#p14391

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 15 kwi 2019, o 19:09
przez jackjan73
Synchro zrobione, moto schodzi z obrotów i...nagle zaczęło zalewać. Co może być powodem?

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 15 kwi 2019, o 19:27
przez jackjan73
Czy nagle iglicowe zawiesiły się? Bo ewidentnie przelewa przy odkręconym kraniku. Jak zakręcę to pracuje równo, odkręcam i powódź paliwowa.

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 15 kwi 2019, o 19:58
przez szopen
albo plywaki sa juz do wymiany bo pewnie masz te co sie poziom niereguluje, albo masz pecha i paproch na zaworku iglicowym.

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 15 kwi 2019, o 20:51
przez jackjan73
Wypadły korki zatykające dyszę główną. Sparciałe i twarde są, luźno wchodzą. Muszę dokupić tylko nie wiem czy małe czy duże, bo w necie są jedne drugie?

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 15 kwi 2019, o 20:58
przez szopen
a no widzisz, mówiłem że bez nich zaleje, i mówiłem PODSTAWY!!, nie wolno robić po łebkach bo wtedy jest szukanie, jak otworzyć to zrobić i zapomnieć.
Są dwa rodzaje gaźników, na wąskie korki i na grube korki i teraz tak.....

jeśli masz wąskie to kupisz te zatyczki spoko są dostępne, jeśli masz te drugie to jest lipa, na cx500 forum wytaczali takie zatyczki z oringami:
Obrazek

Daj znać czy CI się udało znaleźć te "grube", może też być tak że te dostępne będą tobie pasować. Z tego co się orientuje to jeśli masz emulsje do wolnych wprasowywane to masz mały korek, jak masz emulsje wkręcane to masz duży korek.

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 15 kwi 2019, o 21:04
przez szopen
w tych zestawach jest duży korek do zakręcanej emulsji niskich obrotów
https://allegro.pl/oferta/zestaw-napraw ... 5108735176

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 15 kwi 2019, o 21:04
przez jackjan73