ghost nie kręć skłądami bo nie ma sensu, logika nakazywałaby w tym momencie zejść ze składów ponieważ dysza 90 odpowiada również za podlewanie częśćiowo biegu jałowego więc śrubki ustaw np na 1.5. I tak zostaw i synchronizuj, co do czego dlaczego masz różnice i nie możesz odczytu zrobić z zegarów to nie wiem, powinieneś regulować śrubką przepustnic aż osiągniesz równy odczyt...
często jest tak że w motocyklu bez tłumików i filtra oryginalnego wahania wskazówek są bardzo duże, no ale mimo wszystko trzeba potrafić zrobić odczyt i w tych "wahaniach" wiedzieć kiedy trafiamy w punkt synchronizacji...
GHOST napisał(a):kręciłem śruba od synchronizacji i w tym momencie mam ją skręconą na maxa.
no nie... to w żadnym moto który robiłem to to nie... to na pewno nie będzie poprawnie...
GHOST napisał(a):Raczej nie powinienem tego chyba tak zostawiać bo nie jest to chyba normalne. - Jakieś pomysły?
mam taki pomysł że czasami jak nie wychodzi to będzie szybciej i taniej dać komuś 100 zł za tą regulacje i mieć w dupie... nie to że, ale jak walczyłem z gaźnikiem macieja to za 5 tym razem wolałbym go komuś oddać i zabrać motocykl jeżdżący po prostu niech ktoś się męczy.. powiem ci gdybyś miał stare graty, to na czas synchronizacji polecałbym założyć choć oryginalny airbox, to pomoże, później sobie go ściągniesz. czym więcej oryginalnych gratów do synchronizacji tym lepiej. NO i nie bedzie idealnie, ale jeśli nie możesz zsynchronizować to wrzuć ten gaźnik na motocykl oryginalny kompletny, zsynchronizuj i na takim jeździj wtedy i będzie praktycznie dobrze...