Strona 10 z 11

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 29 maja 2019, o 20:17
przez jackjan73
A może coś źle złożyłem? Gaźniki rozdzielałem przy czyszczeniu.... Po zaciągnięciu cięgna przepustnice zamykają się więc chyba dobrze?
Może jakiś schemat jak te dźwignie mają leżeć?

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 29 maja 2019, o 21:17
przez szopen
to nic nie da, złożyłeś dobrze, jak rozłaczałeś to należy się ponowne synchro..

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 30 maja 2019, o 10:44
przez Piterrrrr
Ssanie w Cx-e trzeba wyczuć. To nie jest tak, że dasz ssanie ma maksa i będzie chodzić przez 10min. Im cieplej tym tego ssania trzeba dawać mniej. A najlepiej po odpaleniu od razu zmniejszyć. To jest normalne, że jak masz ciepło i dasz ssanie ma maksa to po chwili go zaleje i zgaśnie.

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 31 maja 2019, o 07:06
przez Cyprys4
Ja zawsze ssanie na maksa przy samych rozruchu wyciągałem i super odpalał, a w tym roku jakoś się zaczęły problemy. No i okazało się, że ostatnio lepiej odpala na minimalnie wyciągniętym ssaniu, nawet jak jest zimniej.

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 17 wrz 2021, o 20:37
przez raskij
Poruszając jeszcze temat gaźnika.
Po długim oczekiwaniu zrobienia gaźnika, mechanik oddał mi motor i poinformował, że gaźnik jest już zużyty i nie da się go naprawić. Mogłem jeździć (ale co to za jazda) i okazało się, że pali 9/100, a do tego źle palił. Ostatecznie gaźnik odesłałem do szopena.
Po jego zrobieniu gaźnik zamontowałem do cx-a i w końcu jest dobrze. Po wyjeżdżeniu (przy kominie) paliwa do rezerwy zrobiłem 173 km, zatankowałem 9,2 l., a przy tym nie ma problemu z paleniem. Rozpędziłem do 130 km/h (nie było czasu na więcej) i nie było żadnych problemów z paleniem. Obecnie jazda jest przyjemnością. Może jeszcze coś można by poprawić, ale czy szukać?
Szopen dziękuję, pozdrawiam i polecam. <brawo>

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 17 wrz 2021, o 22:59
przez szopen
dzięki za zlecenie i zaufanie, filtr wrzuć mu...

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 19 wrz 2021, o 20:07
przez raskij
Dzięki, wrzucę.
Szopen, rozkręciłem gaźniki od drugiego cx-a ("nie taki straszny diabeł jag go malują"), ponieważ chciałem zobaczyć jego "wnętrze" bez rozkręcania na czynniki pierwsze. Okazało się że brakuje prowadnicy iglicy tłoka podciśnieniowego na jednym z gaźników. Czy mogę dokupić samą tulejkę prowadzącą?
Pozdrawiam.

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 19 wrz 2021, o 20:09
przez szopen
w zestawach keyster są iglice i gniazda iglic, nie jest to oryginał i są różnice między częściami oryginalnymi a keystera, nie tylko chodzi o wytrzymałość bo keyster bardzo szybko się wyciera, alei średnice gniazd oraz igieł i ich kszatłt. Ciężka sprawa, jesli gaźnik jest kompletny to musisz szukać w używkach lub gaźnikach na części.

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 19 wrz 2021, o 20:17
przez raskij
rozglądnę się za gaźnikiem. Ale tez zastanawiałem się nad zestawem keyster i wyszukałem takie zestawy KH-0379NFR, KH-0448NF, KH-1265NFR, KH-0379NFR. Czy odpowiedni może być któryś z tych?

Re: Gaźniki CX500

PostNapisane: 19 wrz 2021, o 20:23
przez raskij
jak szukałem uszczelniacz wałka rozrządu 18*28*6 okazało się, że silnik gl ma taki rozmiar. Według katalogu u mnie powinien być 17*28*6. Zastanawiam się w jaki sposób określić rodzaj gaźnika, po numerach? Model motoru PC01 CX 500C rej.1982