Teraz jest 28 mar 2024, o 21:13

Brak pełnej mocy

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 24 lip 2018, o 21:30

A pisales ze tez szukales przez 2 lata.Miales podobne obawy?A jaka przyczyna była?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 25 lip 2018, o 03:00

Pokazywalem ci linka przeciez...

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 25 lip 2018, o 10:30

A no tak......sorki. <glupek>

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 4 sie 2018, o 13:11

No i sprawa rozwiązana. Na początek dodam że straciłem jakiekolwiek zaufanie do warsztatów - dlaczego?, po oddaniu gaźników do mycia i braku poprawy pożyczyłem myjkę ultradzwiękową i umyłem je sam i przeżyłem szok takie były brudne. I wracając do meritum, to była jedna z przyczyn dławienia sie motocykla a druga to przycinający się cylinder podciśnieniowy w gaźniku - został przepolerowany i narazie tj.przejechane już 400km jest ok. <okok> <radocha>

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 4 sie 2018, o 15:17

Bylo od razu do mnie wysłać. Zaoszczedzilbys nerwy i czas a i kasowo wyszło by lepiej

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 4 sie 2018, o 17:55

Człowiek madry po szkodzie.Nastepnym razem wyśle :) .

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 14 sie 2018, o 17:01

Jeszcze jedna porada dla wszystkich dotycząca części zamiennych. Po przejechaniu okolo 500 km stwierdziłem że pomimo dotychczasowych napraw gaźniki nie pracują tak jak przed usterką ( było ok ale nie na 100%) i pali dużo wiecej. Rozebrałem gaziory - jeszcze raz polerka tłoczków podciśnieniowych na "lustro" i przez przypadek...zwracam uwagę na iglice tych tłoków. Okazuje sie że mają inny kształt tj. sa dużo cieńsze - "ostrzejsze".Wymieniłem na stare i problem minął, gaźniki pracują pięknie w cały zakresie obrotów, moto zamyka licznik bez zająknięcia a spalanie spadło do wcześnieszego zakresu.
Więc sprawdzajcie nawet firmowe zamienniki, warto bo przez tak mały błąd można sobie napsuć nerwów.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 14 sie 2018, o 18:02

pewnie kupiłeś zamienniki firmy keyster carb a oni robią podróby na rynek amerykański i na tamtym rynku mogą być oryginalnie takie iglice, zresztą zobacz w katalogu CMNSL, akurat numery iglic różnią się...

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 14 sie 2018, o 19:56

Tak właśnie było...ale ważne że motocykl śmiga aż miło.

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości