Teraz jest 29 mar 2024, o 00:32

Brak pełnej mocy

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 28 cze 2018, o 16:22

Tak pytam.... bo już głupieje. Dam znać jak poszło z czyszczeniem i szukaniem chochlika po weekendzie.

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 28 cze 2018, o 16:38

A jeszcze pytanie - te pływaki cb 500 750 jakie roczniki, może jakieś gaźniki pasują od jakiegoś moto, młodszego dwucylindrowca rocznikiem np. cb 500.

Avatar użytkownika
 
Posty: 815
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 14:09
Lokalizacja: Prawie Krosno
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Piterrrrr » 28 cze 2018, o 20:45

Różnica 1mm na pływakach nie zrobi takiego problemu. Co najwyżej sam zaworek iglicowy jakby przepuszczał paliwo i zalewał.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 28 cze 2018, o 20:48

moim zdaniem też te dysze są spore, może jest już na granicy że przy sprzyjającej ilości tlenu w powietrzu motor chodzi, a jak coś tego powietrze cięzsze to go zalewa.... 135 na głównych i 100 na srednich to jest od cholery...

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez jerry » 28 cze 2018, o 23:06

Piterrrrr napisał(a):Różnica 1mm na pływakach nie zrobi takiego problemu. Co najwyżej sam zaworek iglicowy jakby przepuszczał paliwo i zalewał.


i to miałem na myśli. Ewentualnie w drugą strone - syf w baku.

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 29 cze 2018, o 10:33

Musicie wziac pod uwage ze motor na tych dyszach jezdzil i to super.Wezme pod uwage zmiane na 90-120, ale mam jeszcze jedno pytanie.Zauwazylem ze mam dziurawą membrane zaworu aircut- czy ma to wplyw na podcisnienie w gazniku i zaklocanie w dawki paliwa?
A i bak nie jest w idealnym stanie ale... paliwo leci jak wsciekle a filtry i w kraniku i na wezyku czyste.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 29 cze 2018, o 11:41

Wez zrób ten gaznik porzadnie wtedy będziemy myslec bo widze ze tu czlowiek glowkuje a na motocyklu ewidentne grzyby

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 29 cze 2018, o 11:57

Wlasnie sie mysle w myjce a i nie chinskie zestawy ida.

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 12 lip 2018, o 08:41

No i prawie zrobione. Po wyczyszczeniu gaźników,założeniu nowego air-cut'a i zestawów naprawczych jest ok ( przejechane około 300 km) z małym ale...... Na piątym biegu motocykl się czasami się przydławiał . Po rozebraniu gaźników i burzy mózgu nawiedziła mnie taka myśl ,że poziom paliwa jest nieodpowiedni zgodnie z wcześniejszymi sugestiami kolegów z forum . Przyczyna jak się okazało nie były pływaki (plastiki bez regulacji) a zaworki. Wiekszość ( w tym nowe japońskie) zamykały za wcześnie paliwo. Dlaczego zaworki - ponieważ na każdym zaworku (mam ich w tej chwili 8) zakładałem obydwa pływaki i z każdym razem był inny poziom zamknięcia paliwa. Wybrałem dwa które mieściły się w normie poziomu wg fabrycznej serwisówki ( 15,5-15,6 mm) i zobaczymy bo pogoda się posypała w tym tygodniu. Jak to nie pomoże, trzeba będzie kupić te od cm400 z regulacją. Dam info jak wyszła ta poprawka.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 12 lip 2018, o 09:30

Daj znac to xi mowilem ze chinskie jakby przelewaly ale przy twoich dyszach moze sie okazac ze pożądany jest nizszy poziom zeby zubozyc

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości