Teraz jest 28 mar 2024, o 12:04

Brak pełnej mocy

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 13 kwi 2018, o 20:17

no właśnie to co napisałeś, a również, nie pali na jeden cylinder nie ma iskry, albo w ogóle nie ma iskry, albo właśnie po przekroczeniu jakichś obrotów odcina zapłon. Również strzały, spadki mocy na wchodzeniu na obroty itp... muli na wchodzeniu na obroty itp itd.

Avatar użytkownika
 
Posty: 841
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 11:53
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Henryk Kwinto » 13 kwi 2018, o 20:43

Majkel, zamów sobie ten moduł, naprawdę warto, prędzej czy później i tak Cię to czeka, a skoro jest składane zamówienie, później będziesz czekał a sezon się zaczyna

 
Posty: 24
Dołączył(a): 8 kwi 2018, o 20:59
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Majkel » 13 kwi 2018, o 21:22

Ja mam wersję 78/79' na mechanicznie napinanym rozrządzie, jest to jakaś różnica? Ile ten moduł kosztuje +/-?

EDIT: Z paleniem na jednym garze borykałem się pod koniec sezonu, myślałem że było to spowodowane zalewaniem świec (mam jakieś drogie irydówki wsadzone), może to wszystko się łączy i powinienem od gaźników się odczepić? cholera...
Ostatnio edytowano 13 kwi 2018, o 21:24 przez Majkel, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 13 kwi 2018, o 21:22

koszt to 650

 
Posty: 24
Dołączył(a): 8 kwi 2018, o 20:59
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Majkel » 13 kwi 2018, o 21:25

:/ same koszta, sprawdzone są te moduły? to te czeszki?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 13 kwi 2018, o 21:28

no wychodzi na to że są sprawdzone, to te czeszki...

 
Posty: 24
Dołączył(a): 8 kwi 2018, o 20:59
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Majkel » 13 kwi 2018, o 21:29

Ok, da się w jakiś sposób sprwdzić że moduł jest padnięty? Chce mieć sprawne moto a jeżeli na dniach trzeba podjąc decyzje z tym modułem to jednak wolałbym być pewien.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 13 kwi 2018, o 21:35

wrzucić do innego motoru? mieć pewność że gaźnik jest sprawny w 100% i wtedy nabrać przekonania że to może moduł jednak a nie gaźnik? kto jest blisko ciebie na mapie? jutro niedziela.... może byś ogarną...

 
Posty: 24
Dołączył(a): 8 kwi 2018, o 20:59
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Majkel » 13 kwi 2018, o 21:39

W okolicy słabo z CX'ami, myślałem że może miernikiem coś można wyczaić, no to lipka pogadam z gościem co gaźniki mi robił, niech tam zajrzy.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 13 kwi 2018, o 21:42

Są oczywiśćie parametry do zmierzenia modułu, ale nigdy nie są one miarodajne do końca.. stąd czytaj:

viewtopic.php?f=9&t=276&start=70#p11532

i tu
viewtopic.php?f=12&t=84&start=10#p1059

a skąd jesteś?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości