Teraz jest 18 kwi 2024, o 22:37

Brak pełnej mocy

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez jerry » 17 lip 2018, o 07:17

viewtopic.php?f=9&t=112&start=110

Na początku strony są objawy na końcu przyczyny.
Ale wątpie żeby tu był taki problem.
Ignitech na pokładzie jest? bo nie pamietam...

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 17 lip 2018, o 08:24

Nie, ignitecha nie ma. Co do kompresji w serwisówce fabrycznej stoi jak byk - Cylinder compression - 1200kPa (171 psi). Pokrywy ściągałem nie ma śladu płynu, po drugie płynu nie ubywa a oleju nie przybywa więc raczej jest ok.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 17 lip 2018, o 08:55

Stoi jak byk, ale praktyka praktyką.. jak 10 wycisniesz z tego silnika to jest już bardzo dobrze...

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 17 lip 2018, o 10:44

Pewnie Twoja opinia wynika z dużego doświadczenia z tymi silnikami, ja jednak póki co zaufam serwisówce i swoim pomiarom. W tej chwili zajmę się gaźnikami i elektryką. I zobaczymy. <luzik>

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez jerry » 17 lip 2018, o 11:16

zamów u Szopena Ignitecha. A może masz kolege co pożyczy na testy?

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 17 lip 2018, o 13:40

Nie nie mam nikogo.Natomiast mam moduły TI ( nec mc5194) i z tego co wyczytalem na forum zalozenie ingitecha do mojego gl wiaze sie z jakimis przerobkami.Zastanawiam sie nad kupnem nowych zamienników.Ale zobaczymy.

 
Posty: 2383
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez jerry » 17 lip 2018, o 15:58

aaa to sorry umknął mi z myśli rodzaj zapłonu ...
Nie wiem jak często te moduły padają, ale chyba na tym forum sie nie zdarzyło ...
Ale skoro mówisz o nowych zamiennikach ... co masz na myśli?

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 17 lip 2018, o 16:18

Istnieje ignitech do tranzystorów.. Co do modułów TI to padają bo sam chlopakowi tutaj sprzedałem 2 sztuki swoich po wymianie na ignitech.

ostatnio też miałem GL500 na warsztacie i miał ogromną iskrę na modułach TI w porównaniu do tej która byłą na TI u mnie, a również i na modułach które wysyłał mi kumpel żeby sprawdzić..

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 17 lip 2018, o 20:37

Co do tych zamienników https://www.mandp.co.uk/spark-igniter-set-pair-cb750-cb900.html. Co do sprawdzenia no poprostu nie mam od kogo pożyczyć.Jeszcze raz pomierze wg serwisówki. Dzisiaj zdołałem tylko rozebrać moto i sprawdzić cewki impulsatorów - są ok czyli przy normalnej temperaturze około 530 ohm po podgrzaniu około 680 ohm ale temperatura była wysoka bo opalarka podgrzewałem. Jedyne co narazie znalazłem to zbyt mała przerwa pomiedzy wałkiem i cewką impulsatora prawego cylindra (i na tej świecy ślady braku zapłonu cześciowo czarna ,lewa idealna). I może trochę przestawiony (wczesniejszy) zapłon.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 17 lip 2018, o 20:39

ale zapłon tranzystorowy o ile jest iskra to znaczy że jest dobry, tzn chodzi o moduły, te moduły to nic innego jak tylko wzmacniacze napięcia na cewki zapłonowe które są niskonapięciowe i potrzebują żeby napięcie podbił moduł. Oczywiście wydajność modułu może spadać na obrotach czy coś, tego też nie można wykluczyć, ale akurat te zamienniki po 50 funtów się nie opłąca bo za 660 zł masz ignitecha a ja juz mam jednego kolesia do pary.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości