Teraz jest 28 mar 2024, o 15:46

Brak pełnej mocy

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez jerry » 18 lip 2018, o 14:47

Mixszcz-k akurat ma sporo moejsca pod kanapą o ile dobrze widze to mogłyby sie komponować z resztą dwie srebrne cegłówki :D
Osobiście spinałem noduł GL-118 z cewką i aparatem zapłonowym z CX ale poza motorem iskra była ....

Potem doszliśmy do wniosku że mniejsze moduły od jakiegoś BMW będą też działać kupiłem ale nie znalazłem kednoznacznego schematu i nie podpinałem - wyszło mi, że w modułach na oko identycznych w jednej wersji na jeden styk podchodzi + a w innej - ....

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 18 lip 2018, o 15:45

Dzieki, ale pozostanie przy czymś małym :).Zresztą zobacze co wyniknie po naprawach.

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez jerry » 18 lip 2018, o 15:53

w sumie też bym wolał coś fabrycznego i 50 funtów bym dał jakby co :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 23 lip 2018, o 17:35

No i mam pare informacji. Układ zapłonowy mogę wykluczyć. Moduły zamienione miejscami (sprawne),cewki zamienione miejscami,impulsatory sprawdzone i sprawne - a brak pracy występuje tylko na lewym cylindrze (czarna świeca) - niezależnie od wszystkich zamian stron i tylko na ciepło i przy duzym obciażeniu (przy spokojnej i wolnej jezdzie ok) Nadmienie, że po raz kolejny ustawiłem zawory i sprawdzałem ciśnienie na ciepłym i zimnym silniku - wszystko ok. I teraz może jakieś sugestie. Ja wpadłem na jedną - sprawdze wydechy być może coś zatyka prawy wydech ( samoróbka ) i lewy cylinder nie oddycha odpowiednio.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 24 lip 2018, o 10:46

Problem jest ale rozwiązanie beszie trudne. Coś na podobe mojej sytuacji ze 2 lata szukalem przyczyny..

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 24 lip 2018, o 17:52

Ok. Teraz czekam na podpowiedz jakie to rozwiązanie?? :|
Ja wpadłem jeszcze na pomysł że sprężyna może być peknięta na którymś z zaworów i przy wysokich obrotach może nie nadażac z zamknieciem zaworu.

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 24 lip 2018, o 19:26

Moim zdaniem nie... Sprezyna peknieta halasuje

 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez jerry » 24 lip 2018, o 19:33

No jeszcze jest wałek i te jak im tam co sie po wałku ślizgają... Te się potrafią pięknie wyślizgać.
Nie wiem jak w 500 ale w 650 idzie po zdjęciu pokryw zaworowych przy użyciu latarki z grubsza ocenić stan wałkaa

Avatar użytkownika
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2 cze 2018, o 20:45
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez Mixszcz-ek » 24 lip 2018, o 19:54

Hałasu nie ma, lecz oprócz dzwięku normalnej pracy, jest jakby dodatkowe cykanie, "terkotanie" na lewym cylindrze. Oczywiście pewności nie ma. Pokrywe zdejmę i zobaczymy.Wprawe mam <rotfl> .

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak pełnej mocy

Post przez szopen » 24 lip 2018, o 21:16

Masz osiowania wybite dlatego stuka..

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości