Strona 3 z 10

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 13 kwi 2018, o 22:04
przez Majkel
Białystok

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 13 kwi 2018, o 22:08
przez Henryk Kwinto
Do Białegostoku sprzedałem swojego cx'a - poszedł z modułem, ale coś kupiec nie jest aktywny na forum. Większość osób zakupiła ten moduł i nie słyszałem żeby ktoś był niezadowolony. Zawsze swój moduł możesz odsprzedać.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 13 kwi 2018, o 22:08
przez szopen
jest jeden moduł w białymstoku, mam namiar na kolesia, co ty na to?

serwis Motozbyt Reno i dacia, narodowych sił zbrojnych... mogę was "skontaktować"..

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 13 kwi 2018, o 22:30
przez Majkel
Ta, współpracuje z tym serwisem robią u mnie obróbkę silników. Jakiś ich mechanik śmiga cx'em?

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 13 kwi 2018, o 22:31
przez szopen
Tego nie wiem, mogę się skontaktować, dam Ci wtedy nr jego na PW i już się dogadujcie....

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 13 kwi 2018, o 22:43
przez Majkel
Dzięki :) Dobranoc

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 14 kwi 2018, o 08:13
przez szopen
DObra jeszcze poczekam bo sobota trzeba człowiekowi dać się wyspać....

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 14 kwi 2018, o 08:28
przez Majkel
Czytam i czytam o podobnych problemach ludzi i jest identycznie jak u mnie... Bankowo miałeś racje z tym modułem, co do gaźnika zajrzałem w głąb i mam przed samym wejściem paliwa do gaźnika jeszcze jeden malutki filterek taki skuterowy i on był już czysty więc zasyfienie wątpię żeby było problemem z mocą. Trzeba zainwestować w ten moduł.

Elektryk ze mnie marny znam się tylko na mechanice, podłączyć raczej podłącze sam bo jest na forum temat kórym będę się posiłkował. Natomiast jakie są zalety tego nowego modułu? Chodzi mi o to czy pełni jakieś dodatkowe role czy jest tylko prostym zamiennikiem.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 14 kwi 2018, o 08:40
przez szopen
Zalety sa takie że oryginalny moduł chodzi na zasilaniu z cewek ładujących które są na alternatorze, jeśli te cewki pierdykną to żaden oryginalny moduł chodzić nie będzie choćby nawet był dobry - i są takie przypadki ze altek pada a moduł jest dobry. Z tymze, taki altek nie opłąca się robić, przewiniecie jest drogie no i nie jest to juz nigdy jakość jak oryginału że na 20 lat będzie, czyli niekończąca się historia.

Moduł ignitecha nie korzysta już z zasilania od strony alternatora ponieważ ma własny układ zasilający i ciągnie z akumulatora. Tak w praktyce iskra jest mocniejsza i motor żwawiej wyraźniej ciągnie, szczególnie jeśli wrzucasz ignitecha po tym jak jeździłeś na starym niewydojnym oryginale. Z bajerów to można sobie mapę kąta zapłonu zmieniać, jest możliwość założenia tps i zabawy, ale chyba dla CXa liczy się to że możesz pozbyć się cewek ładujących i w razie awarii alternatora przejść na alternator który kosztuje 150 zł a nie 500 wzwyż....

To zastanów się czy bierzesz, że tak powiem "w ciemno" czy jednak mam dzwonić do tego człowieka, bo ignitechowi napisałem żeby wstrzymali wysyłki, ale 2 osoby czekają nie mogę nie wiadomo jak ich przytrzymywać...

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 14 kwi 2018, o 08:43
przez Majkel
"Dobra, biere." Gdzie te pieniążki wpłacić bez zbędnych dyrdymałów trzeba jeździć i się cieszyć a nie siedzieć w domu.