Strona 4 z 10

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 14 kwi 2018, o 08:46
przez szopen
puszczam pw, wracając do zalet, największą zaletą będzie to jak moto chodzi...

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 27 cze 2018, o 22:33
przez Mixszcz-ek
Podłaczę sie pod temat bo rece mi opadywują. W moim GL nagle straciłem możliwość płynnej jazdy i przyspieszania.Jeszcze niedawno było pieknie i bez problemów.Po pojawieniu sie usterki przejrzałem i zrobiłem:
1.Gaźniki czyszczenie,regulacja i pozbycie się niepotrzebnego wężyka na odpowierzeniu komór pływakowych
2.Elektryka - wyczyszczenie wtyczek i zabezpieczenie wtyczek, pomierzenie cewek i modułów nec - 5194 wg. manuala, ładowanie 14,2-14,3 V na jałowym,sprawdzenie przyspieszacza zapłonu,impulsatorów i wyzwalania przez nie iskry.
3.Sprawdzenie naciagu łańcucha rozrządu, luzów zaworowych i ciśnienia sprężania na ciepłym silniku 11 bar.
4.Moto zapala pięknie i trzyma bez zająkniecia obroty jałowe.
I... po chwilowej poprawie znowu muł przy 6000-8000 tys obr zwłaszcza na 4-5 biegu. Na pierwszych ciągnie na maksa. I co teraz - bo ręce mi opadają.Czy to zapłon a jeżeli tak to jakieś rozwiązanie ,zamiennik bo zamówiłem opony i palę się do jeżdżenia... Z tego co się doczytałem to ignitech nie pasuje do mojego moto więc....?Pomocy. <krzyk>

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 06:12
przez szopen
Są ignitechy do twojego również, ale... ostatnio jedynie gmerałeś przy gaźniku, a sporo masz porobione więc moi m zdaniem jeśli coś to jakiś chochlik, zapłon to ostateczność a i tak musiałbyś czekać na kolejne zamówienie...

PS. miałem podobny problem u siebie i szukałem rozwiązania 3 lata, było banalne... i też i gaźniki, i ignitech...
viewtopic.php?f=9&t=28&start=380#p13847

Dziwne że motor chodzi raz dobrze raz źle, ale przy braku puszki i stożkach dysze powinieneś mieć 90 oraz 120, wymienialeś?

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 08:48
przez Mixszcz-ek
Znaczy tak, gmeralem przy gaźniku bo pojawily sie problemy.W gaźnikach nic nie zmienialem od wystapienia objawow, oprócz zdjęcia weżyka pomiędzy komorami na odpowietrzeniach.Stożkow nie mam , zalożone filtry z siatki metalowej bezpośrednio na gaźnikach.Dysze sa wieksze 105 135.Przy takiej konfiguracji moto jeździlo jak złoto i....nagle sami wiecie.Poprostu brak mi pomysłów na zlokalizowanie usterki "chochlika".Zaczyna mi brakować cierpliwości..

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 08:55
przez szopen
Takie sa cxy. Niby sś moduły pod tci w miare bezawaryjne ale znowuż co sie krzaczy... Trzeba mierzyc cewki impulsatorów na silniku prawidłowo pracującym i nieprawidlowo. To bym najpierw zrobił

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 14:05
przez jerry
a poziom paliwa w gaźnikach na pewno jest OK w całym zakresie pracy?

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 15:34
przez Mixszcz-ek
Powiem tak - w gaźnikach z GL z pompką przyspieszenia nie ma regulacji poziomu paliwa ani położenia iglicy. Można tylko zmierzyć max wychylenie - ma być około 15 mm i tak jest ( wg. factory manual) z tym że na jednej komorze pływak jest o 1mm niżej w "stanie zamkniętym" ale oba otwierają się do tego samego poziomu. Jutro daje gaźniki do myjki ultra bo może moje mycie i dmuchanie nie dało pożądanych efektów. Też wydaje mi się że, to coś z paliwem ale walczę od 3 tygodni i nic... a było zaznaczam ideał i nagle....... :[ dlatego szukam dziury w d.....
Zapytam jeszcze o dekiel zapłonu,jest tam nacięcie na krawędzi ( nie mówię o miejscu na kable z impulsatorów i alternatora) - czy org. uszczelka zasłania tą "dziurę" czy pełni ona jakąś role?

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 15:54
przez szopen
Zgadza się, jeśli chcesz regulować poziom to musisz przejsć na pływaki starego typu, dzielone z cm400 oraz cb500 750, na ebay do dostania... jeśli wychylenie jest 15mm - nic nie poprawisz, to 1mm niżej może wynikać z tego że "siadła" sprezynka w zaworze iglicowym ale ty pisałeś gdzieś że masz zestawy naprawcze??? aaa Panie kolego.. jedna bardzo ważna rzecz... na zaworkach z żółtych zestawów poziom wychodzi inaczej niż w przypadku zaworków turmax :d Jak coś to mogę Ci umyć gaźniki bo robie to dobrze...
viewtopic.php?f=21&t=308&start=30#p8551

dziura to odpowietrzenie, nic tam nie zrobisz...

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 16:07
przez Mixszcz-ek
Tak myślałem że odpowietrzenie ale też przecież jest tam też króciec ( rurka) do odpowietrzania skrzyni korbowej który oryginalnie był połączony z airboxem. Może faktycznie warto zamówić drogi zestaw naprawczy a nie od żółtych. Może kupie pływaki. Zobaczymy...jutro kolejny dzień nierównej walki.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 16:10
przez szopen
Jest i tam to idzie do odmy pod filtrem jest puszeczka, ale mimo wszystko zrobili taką mini dziure tam... ale to nie ma nic do rzeczy z twoim problemem.