Strona 5 z 10

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 16:22
przez Mixszcz-ek
Tak pytam.... bo już głupieje. Dam znać jak poszło z czyszczeniem i szukaniem chochlika po weekendzie.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 16:38
przez Mixszcz-ek
A jeszcze pytanie - te pływaki cb 500 750 jakie roczniki, może jakieś gaźniki pasują od jakiegoś moto, młodszego dwucylindrowca rocznikiem np. cb 500.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 20:45
przez Piterrrrr
Różnica 1mm na pływakach nie zrobi takiego problemu. Co najwyżej sam zaworek iglicowy jakby przepuszczał paliwo i zalewał.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 20:48
przez szopen
moim zdaniem też te dysze są spore, może jest już na granicy że przy sprzyjającej ilości tlenu w powietrzu motor chodzi, a jak coś tego powietrze cięzsze to go zalewa.... 135 na głównych i 100 na srednich to jest od cholery...

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 28 cze 2018, o 23:06
przez jerry
Piterrrrr napisał(a):Różnica 1mm na pływakach nie zrobi takiego problemu. Co najwyżej sam zaworek iglicowy jakby przepuszczał paliwo i zalewał.


i to miałem na myśli. Ewentualnie w drugą strone - syf w baku.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 29 cze 2018, o 10:33
przez Mixszcz-ek
Musicie wziac pod uwage ze motor na tych dyszach jezdzil i to super.Wezme pod uwage zmiane na 90-120, ale mam jeszcze jedno pytanie.Zauwazylem ze mam dziurawą membrane zaworu aircut- czy ma to wplyw na podcisnienie w gazniku i zaklocanie w dawki paliwa?
A i bak nie jest w idealnym stanie ale... paliwo leci jak wsciekle a filtry i w kraniku i na wezyku czyste.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 29 cze 2018, o 11:41
przez szopen
Wez zrób ten gaznik porzadnie wtedy będziemy myslec bo widze ze tu czlowiek glowkuje a na motocyklu ewidentne grzyby

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 29 cze 2018, o 11:57
przez Mixszcz-ek
Wlasnie sie mysle w myjce a i nie chinskie zestawy ida.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 12 lip 2018, o 08:41
przez Mixszcz-ek
No i prawie zrobione. Po wyczyszczeniu gaźników,założeniu nowego air-cut'a i zestawów naprawczych jest ok ( przejechane około 300 km) z małym ale...... Na piątym biegu motocykl się czasami się przydławiał . Po rozebraniu gaźników i burzy mózgu nawiedziła mnie taka myśl ,że poziom paliwa jest nieodpowiedni zgodnie z wcześniejszymi sugestiami kolegów z forum . Przyczyna jak się okazało nie były pływaki (plastiki bez regulacji) a zaworki. Wiekszość ( w tym nowe japońskie) zamykały za wcześnie paliwo. Dlaczego zaworki - ponieważ na każdym zaworku (mam ich w tej chwili 8) zakładałem obydwa pływaki i z każdym razem był inny poziom zamknięcia paliwa. Wybrałem dwa które mieściły się w normie poziomu wg fabrycznej serwisówki ( 15,5-15,6 mm) i zobaczymy bo pogoda się posypała w tym tygodniu. Jak to nie pomoże, trzeba będzie kupić te od cm400 z regulacją. Dam info jak wyszła ta poprawka.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 12 lip 2018, o 09:30
przez szopen
Daj znac to xi mowilem ze chinskie jakby przelewaly ale przy twoich dyszach moze sie okazac ze pożądany jest nizszy poziom zeby zubozyc