przez Mixszcz-ek » 12 lip 2018, o 08:41
No i prawie zrobione. Po wyczyszczeniu gaźników,założeniu nowego air-cut'a i zestawów naprawczych jest ok ( przejechane około 300 km) z małym ale...... Na piątym biegu motocykl się czasami się przydławiał . Po rozebraniu gaźników i burzy mózgu nawiedziła mnie taka myśl ,że poziom paliwa jest nieodpowiedni zgodnie z wcześniejszymi sugestiami kolegów z forum . Przyczyna jak się okazało nie były pływaki (plastiki bez regulacji) a zaworki. Wiekszość ( w tym nowe japońskie) zamykały za wcześnie paliwo. Dlaczego zaworki - ponieważ na każdym zaworku (mam ich w tej chwili 8) zakładałem obydwa pływaki i z każdym razem był inny poziom zamknięcia paliwa. Wybrałem dwa które mieściły się w normie poziomu wg fabrycznej serwisówki ( 15,5-15,6 mm) i zobaczymy bo pogoda się posypała w tym tygodniu. Jak to nie pomoże, trzeba będzie kupić te od cm400 z regulacją. Dam info jak wyszła ta poprawka.