Strona 7 z 10

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 07:17
przez jerry
viewtopic.php?f=9&t=112&start=110

Na początku strony są objawy na końcu przyczyny.
Ale wątpie żeby tu był taki problem.
Ignitech na pokładzie jest? bo nie pamietam...

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 08:24
przez Mixszcz-ek
Nie, ignitecha nie ma. Co do kompresji w serwisówce fabrycznej stoi jak byk - Cylinder compression - 1200kPa (171 psi). Pokrywy ściągałem nie ma śladu płynu, po drugie płynu nie ubywa a oleju nie przybywa więc raczej jest ok.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 08:55
przez szopen
Stoi jak byk, ale praktyka praktyką.. jak 10 wycisniesz z tego silnika to jest już bardzo dobrze...

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 10:44
przez Mixszcz-ek
Pewnie Twoja opinia wynika z dużego doświadczenia z tymi silnikami, ja jednak póki co zaufam serwisówce i swoim pomiarom. W tej chwili zajmę się gaźnikami i elektryką. I zobaczymy. <luzik>

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 11:16
przez jerry
zamów u Szopena Ignitecha. A może masz kolege co pożyczy na testy?

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 13:40
przez Mixszcz-ek
Nie nie mam nikogo.Natomiast mam moduły TI ( nec mc5194) i z tego co wyczytalem na forum zalozenie ingitecha do mojego gl wiaze sie z jakimis przerobkami.Zastanawiam sie nad kupnem nowych zamienników.Ale zobaczymy.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 15:58
przez jerry
aaa to sorry umknął mi z myśli rodzaj zapłonu ...
Nie wiem jak często te moduły padają, ale chyba na tym forum sie nie zdarzyło ...
Ale skoro mówisz o nowych zamiennikach ... co masz na myśli?

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 16:18
przez szopen
Istnieje ignitech do tranzystorów.. Co do modułów TI to padają bo sam chlopakowi tutaj sprzedałem 2 sztuki swoich po wymianie na ignitech.

ostatnio też miałem GL500 na warsztacie i miał ogromną iskrę na modułach TI w porównaniu do tej która byłą na TI u mnie, a również i na modułach które wysyłał mi kumpel żeby sprawdzić..

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 20:37
przez Mixszcz-ek
Co do tych zamienników https://www.mandp.co.uk/spark-igniter-set-pair-cb750-cb900.html. Co do sprawdzenia no poprostu nie mam od kogo pożyczyć.Jeszcze raz pomierze wg serwisówki. Dzisiaj zdołałem tylko rozebrać moto i sprawdzić cewki impulsatorów - są ok czyli przy normalnej temperaturze około 530 ohm po podgrzaniu około 680 ohm ale temperatura była wysoka bo opalarka podgrzewałem. Jedyne co narazie znalazłem to zbyt mała przerwa pomiedzy wałkiem i cewką impulsatora prawego cylindra (i na tej świecy ślady braku zapłonu cześciowo czarna ,lewa idealna). I może trochę przestawiony (wczesniejszy) zapłon.

Re: Brak pełnej mocy

PostNapisane: 17 lip 2018, o 20:39
przez szopen
ale zapłon tranzystorowy o ile jest iskra to znaczy że jest dobry, tzn chodzi o moduły, te moduły to nic innego jak tylko wzmacniacze napięcia na cewki zapłonowe które są niskonapięciowe i potrzebują żeby napięcie podbił moduł. Oczywiście wydajność modułu może spadać na obrotach czy coś, tego też nie można wykluczyć, ale akurat te zamienniki po 50 funtów się nie opłąca bo za 660 zł masz ignitecha a ja juz mam jednego kolesia do pary.