Teraz jest 29 mar 2024, o 01:29

Utrata mocy/siły

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
 
Posty: 2380
Dołączył(a): 7 kwi 2016, o 16:28
Lokalizacja: Pod Krakowem
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Utrata mocy/siły

Post przez jerry » 22 cze 2018, o 00:11

A w zasadzie nie patrzysz tylko zrzucasz silnik i zmieniasz łańcuszek a nawet 2. Chyba, że masz 200% pewności że były wymieniane max 10 000 km temu.

Ładna bestyjka Ci sie trafiła :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 9467
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Utrata mocy/siły

Post przez szopen » 22 cze 2018, o 05:38

Piterrrrr napisał(a):No to teraz widać że masz automatyczny napinacz. Czyli nie masz żadnych fasolek. Patrzysz jak bardzo jest rozciągnięta sprężyna od napinacza.


I na moje oko jest juz zajebiście rozciągnięta bo zwoje są od siebie oddalone mocno... tak jest na oko u ciebie:
Obrazek

a tak powinno być:
Obrazek

W zależności od napinacza, powinno być widać taki bolec zabezpieczający, w niektórych napinaczach jest z boku trzpienia,
Obrazek

ale w niektórych jest u dołu
Obrazek

Chodzi o ten co pojawia się zaraz obudową napinacza na tym "tłoczku popychającym", tu na zdjęciach zaraz za szczęką suwmiarki po lewej stronie:
Obrazek

dokładnie element 6a:
Obrazek

Jeśli na trzpieniu/tłoczku jesteś w stanie zauważyć ten kołek rozprężny to to już jest KONIEC DEFINITYWNY, oczywiście nie zdołasz go zauważyć jeżeli masz wersje napinacza w której to kołek rozprężny jest od frontu a nie od dołu, jeśli masz go od frontu to pozostaje Ci jedynie obesrwować "zaciśnięcie zwoi" a tak jak widzisz to u ciebie jest już mocno szeroko.

Cała litania o napinaczu automatycznym jest tutaj:
viewtopic.php?f=13&t=254

POjeździsz za długo i masz oto taki efekt:
Obrazek

Choć i tak napinacze automatyczne są wadliwe w tych motocyklach bo "kulka żłobi łoże", ale o tym poczytasz w tym linku co ci dałem..

PS.
JARSON ZDJĘCIA WRZUCAMY DO GALERII FORUM!!, ty skasujesz zdjęcia w swoim google i zdjęcia na forum przestaną działać i ktoś nastęny jak przyjdzie to nie będzie wiedział o co chodzi.... a... i będziesz i tak potrzebował tych uszczelek i oringów, a jeszcze trzeba wysłać pewnie będzie pokrywe zaworową na rozwiercenie pod większy uszczelniacz wody.. przód silnika też trzeba rozebrać raczej bo jest tam łańcuch pompy olejowej, i pewnie jak nikt nie orbił to tez troche brudu w silniku także powodzenia z zajebistymi CXami... bierz się do roboty lepiej bo w tych motocyklach jest najpierw robota a później przyjemność.. ;-]

 
Posty: 29
Dołączył(a): 22 maja 2017, o 23:26
Lokalizacja: Gdynia
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Utrata mocy/siły

Post przez Jarson » 25 cze 2018, o 16:55

Dziękuję Szopen i Wam wszystkim za pomoc . Podjąłem decyzję - koniec z jeżdżeniem i biorę się za lekturę krok po kroku . Do przyszłego sezonu będzie wszystko zrobione tak jak należy .
Pozdrawiam !!

 
Posty: 80
Dołączył(a): 22 sie 2018, o 09:15
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Utrata mocy/siły

Post przez zietara » 27 sie 2018, o 13:16

Ja bym poprosił o link do filmiku jak sprawdzić rozrząd. Dzięki

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości