Strona 3 z 4

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 07:54
przez szopen
bo lusterko ma być dentystyczne dodatkowo niepowiększające, pisalem o tym, a to co pytasz o śrubę.. to... o co Ci chodzi???? Przecież widzisz że śruba do napinacza to 10tka, a w środku siedzi gwint M6, więc nie przeciągnij.. jaki klucz na spreżyne, wystarczy zwykły płaczki z oczkiem..

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 15:40
przez Jarson
Zwykły klucz oczkowy w ten otwór pod kapslem się nie nada, bo śruba jest wyżej po skosie do prawej . Tak jakby na godzinie trzynastej patrząc od tyłu motocykla . Rozmawiamy o otworze z prawej strony silnika tam gdzie widać przez nie koło-wał .
Ps. Te znaki na wale w CX500 które oznaczają tłoki w górnym martwym punkcie ?
Dzięki z góry !!

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 15:44
przez szopen
Tlumaczcie mu co ma zrobic bo chlop szuka w srodku a sruba jest na zewnatrz

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 15:54
przez jerry
chyba że ma automata ....
jak patrząc do przodu kolega widzi takie coś

https://goo.gl/photos/s5uEDAfZ6tQ69xKP8

to jest automat

a jak coś w deseń

http://hondacx500.cba.pl/viewtopic.php? ... 9&start=50

to manualnym.Śrubka do naciągania łańcucha jest na zewnątrz wyłazi przez specjalną dziure w tylnym deklu.

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 16:37
przez Jarson
Na zewnątrz jest jedna śrubka z łbem na 10 klucz w rzędzie obok tych od pokrywy to by się zgadzało, ale wygląda to na śrubę pokrywy, a że jest mniejsza od pozostałych zatem wywnioskowaliśny że dlatego bo mało "mięsa" w tym miejscu jest . Sam już nie wiem czy to automat, czy manual, ale dzięki tym zdjęciom za które bardzo dziękuję określę to .
Dzięki za pomoc !!
Pozdrawiam

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 18:53
przez Jarson
Automat , w środku to samo co na zdjęciach .

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 20:06
przez tomaszek_le
tu masz ładnie pokazane o co chodzi , manualny napinacz
https://www.youtube.com/watch?v=-IUVmO3T8xo

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 20:20
przez szopen
Jarson napisał(a):a zewnątrz jest jedna śrubka z łbem na 10


ale pokrywa ma w rzędzie śruby na łeb 8, a jedyną śrubą na tylnej pokrywie z łbem 10 to jest śruba od napinacza, tam już nie ma nigdzie indziej śrub 10 chyba że są pomieniane i hgw o co chodzi...

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 23:24
przez Jarson
Sprawdziłem - Na pokrywie są śruby z łbem na klucz 12 i jedna nad kapslem na klucz 8 . Chyba że o innych pokrywach piszemy . Zrobiłem kilka fotek w temacie https://photos.app.goo.gl/7Ppv4SQbyNUP9Ls69
Zaglądałem tam dzisiaj przez dłuższy czas ( ciekawe doświadczenie ) i nie mogłem wypatrzyć tam tej fasolki spod śruby napinacza, Ba! Samej śruby nie wypatrzyłem- chyba że to ta co na zdjęciu wewnątrz widać, jak i u Jerryego . Jeśli to automat jak Jerry stwierdził to co zatem robić ?
Tomaszek dzięki za linka, a takiego rozwiązania w moim CXie nie zastosuję bo mam innego typu .
Dziękuję wszystkim za pomoc !
Pozdrawiam !

Re: Utrata mocy/siły

PostNapisane: 21 cze 2018, o 23:33
przez Piterrrrr
No to teraz widać że masz automatyczny napinacz. Czyli nie masz żadnych fasolek. Patrzysz jak bardzo jest rozciągnięta sprężyna od napinacza.