Teraz jest 25 kwi 2024, o 16:03

Brak iskry

Tu postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemów mechanicznych z Twoją Hondą CX
Avatar użytkownika
 
Posty: 9477
Dołączył(a): 26 lis 2015, o 19:50
Lokalizacja: Hrubieszów
Galeria: Przesłane zdjęcia

Re: Brak iskry

Post przez szopen » 7 lip 2019, o 21:39

albo padł moduł, albo cewki ładujące moduł, na forum już było wiele razy wałkowane jakie pomiary należy zrobić, nawet w tym temacie kolega zik kortes puścił pomiarówke na początku. Ignitech jest PNP o ile na tej łodzi jest jeszcze akumulator, o moduł pytałeś właśnie na OLX. W zasadzie nie ma co szukać bo jest to przyczyna nagminna, fabryczne komponenty mają po 40 lat... albo potrafisz naprawić albo wywalasz pół tego co na ignitecha w używki, albo kupujesz ignitecha....

12v nigdzie nie znajdziesz bo to jest układ samoładujący się pracujący na wysokich napięciach AC z uzwojeń/cewek ładujących, jako takiego 12v tam nie ma. Nie to mierzysz, sam alternator też nigdy nie da 12v, na poszczególnych parach da o wiele więcej w prądzie zmiennym, dopiero za regulatorem masz te 14 czy 12 ale to jest jedynie prąd ładowania akumulatora a nie zasilania modułu zapłonowego.

Ignitech jest innym modułem bo on ma wbudowaną przetwornice DC AC, dlatego potrzebuje akumulatora i ładowania do sprawnej pracy, ten układ oryginalny nie potrzebuje absolutnie akumulatora, akumulator jest jedynie na motocyklu ze względu na oświetlenie i rozrusznik.

PS. mala wtyczka to albo wejście AC dla zasilania modułu lub wejście AC dla zasilania elementów odpowiedzialnych za zmianę kąta zapłonu, teraz nie pamiętam dokładnie albo będzie to to albo to...

Poprzednia strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości