Szopenie, ja doceniam, że sprowadzasz/pomagasz w zaopatrzeniu w Ignitechy, nie da się tego nie zauważyć, gdy Ignitech zdaje się z tych pochwał być receptą na wszystko, łącznie z hemoroidami i pomaga zapłonąć konarowi (w końcu moduł zapłonowy)
Ale ja chcę najpierw dojść do tego, czy mi jest w ogóle potrzebny (tak wiem, potrzebuję go, bo jest lepszy, bo konar... ;P), czy mój jest uszkodzony. Wierz mi, że jak się na Ignitecha zdecyduję, to się do Ciebie zgłoszę
Tymczasem byłbym wdzięczny, gdybyś zechciał zerknąć na anomalie w pomiarach rezystancji na alternatorze parę postów wcześniej - sądzisz, że to moduł popsuł mi alternator, czy może padł sam z siebie (jak wspominałem, niezgodności miałem już od dawna, a jednak jeździł...)? Czy warto najpierw wymienić (jeśli to konieczne) alternator, czy może od razu moduł z alternatorem muszę?
---- edit ----
Udało mi się dotrzeć do schematu CDI na forum CXa - jutro kupuję części